Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketingový audit

«»
Prípona
.doc
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7559
Posledná úprava
02.04.2018
Zobrazené
2 339 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingový audit je komplexný, systematický, nezávislý a periodické preskúmanie marketingového prostredia, cieľov, stratégií a aktivít podniku, či podnikateľskej jednotky za účelom identifikácie problémových oblastí a príležitosti a doporučení plánu konkrétnych opatrení k zlepšeniu podnikovej marketingovej výkonnosti. V mojom projekte som sa pokúsilа vypracovať marketingový audit firmy Slovenské pramene a žriedla, a.s., ktorá má dva závody na výrobu resp. plnenie liečivej minerálnej vody Fatra, prírodných minerálnych vôd Fatra a Budiš, ochutených minerálnych vôd Budiš.

Kľúčové slová:

podnik

stratégia

marketing

produkt

funkcie



Obsah:
  • Obsah 2
    Úvod 3
    1. Charakteristika podniku 4
    2. Audit marketingového prostredia 5
    3. Audit marketingovej stratégie 7
    4. Audit organizácie marketingu 10
    5. Audit marketingových systémov a produktivity marketingu 11
    6. Audit marketingových funkcií 12
    Záver 14
    Zdroje 15

Zdroje:
  • - interné smernice podniku
  • - informácie Štatistického úradu SR
  • - výsledky výskumov agentúry DICIO
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko