Marketingový audit
Prípona
.doc |
Typ
bakalárska práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
7559 |
Posledná úprava
02.04.2018 |
Zobrazené
2 339 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingový audit je komplexný, systematický, nezávislý a periodické preskúmanie marketingového prostredia, cieľov, stratégií a aktivít podniku, či podnikateľskej jednotky za účelom identifikácie problémových oblastí a príležitosti a doporučení plánu konkrétnych opatrení k zlepšeniu podnikovej marketingovej výkonnosti. V mojom projekte som sa pokúsilа vypracovať marketingový audit firmy Slovenské pramene a žriedla, a.s., ktorá má dva závody na výrobu resp. plnenie liečivej minerálnej vody Fatra, prírodných minerálnych vôd Fatra a Budiš, ochutených minerálnych vôd Budiš.
Kľúčové slová:
podnik
stratégia
marketing
produkt
funkcie
Obsah:
- Obsah 2
Úvod 3
1. Charakteristika podniku 4
2. Audit marketingového prostredia 5
3. Audit marketingovej stratégie 7
4. Audit organizácie marketingu 10
5. Audit marketingových systémov a produktivity marketingu 11
6. Audit marketingových funkcií 12
Záver 14
Zdroje 15
Zdroje:
- - interné smernice podniku
- - informácie Štatistického úradu SR
- - výsledky výskumov agentúry DICIO
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.