Popis:
Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov v podniku DATALOCK a.s. a na základe zistených výsledkov prieskumu navrhnúť opatrenia vedúce k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov a k upevneniu postavenia firmy na trhu. Práca sa člení na úvod, tri kapitoly a záver. Obsahuje 15 obrázkov, 16 tabuliek a jednu prílohu.
V úvode je charakterizovaná spoločnosť Datalock a.s., jej poslanie, hlavné ciele a stručná história vzniku spoločnosti.
V prvej kapitole je popísaný prieskumu spokojnosti zákazníkov, metódy prieskumu, kontaktné metódy, plán výberu vzorky a nástroje prieskumu. Pri zisťovaní spokojnosti zákazníkov v podniku Datalock a.s. som zvolil formu dotazníka zasielaného elektronickou poštou.
Druhá kapitola je venovaná spracovaniu a analýze výsledkov prieskumu, kde z dôvodu lepšej prehľadnosti sú výsledky spracované v tabuľkovej a grafickej forme.
Na základe uskutočnenej analýzy boli identifikované najdôležitejšie kritéria spokojnosti zákazníkov, medzi ktoré patria predovšetkým kvalita, bezpečnosť , cena používaných produktov a poskytovaných služieb. Pri hodnotení zákazníckych priorít bol použitý aritmetický priemer a smerodajná odchýlka.
Kľúčové slová:
marketing
výskum
spokojnosť zákazníkov
metódy prieskumu
kontaktné metódy
Zdroje:
- [1] BIRNEROVÁ, E – KRIŽANOVÁ, A.: Základy marketingu I. Žilina: Žilinská
- univerzita, 2004. 141 s. ISBN 80-8070-154-7
- [2] MATEIDES, A. – ĎAĎOJ, J.: Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania.
- Bratislava: EPOS, 2000. ISBN 80-8057-224-0
- [3] Interné materiály spoločnosti Datalock a.s
- [4] www.datalock.sk