Marketingový výskum na pošte - služba list 1. triedy
Popis:
Naša práca je rozdelená do šiestich kapitol, prvá z nich sa zaoberá charakteristikou marketingového výskumu, jeho úlohami v oblasti služieb a takisto procesom marketingového výskumu. V druhej časti sú obsiahnuté výhody a nevýhody marketingového výskumu. Tretia časť charakterizuje Slovenskú poštu, a.s., jej stručnú históriu, profil a tiež aj službu, ktorú sme si vybrali pre marketingový výskum – List 1. Triedy, ktorá je v tejto časti podrobnejšie spracovaná. Štvrtá kapitola obsahuje podmienky a nároky aplikácie. Piata časť sa zaoberá výsledkami marketingového výskumu a jeho vyhodnotením. V poslednej šiestej kapitole sme sa venovali návrhom a odporúčaniam praktickej aplikácie pre Slovenskú poštu, a. s..
Kľúčové slová:
marketing
marketingový výskum
posta
list 1. triedy
Zdroje:
- [1] MATEIDES, A. – ĎAĎO, J. Služby,str.158-159. Epos, Bratislava, 2002. ISBN 80-8057-452-9
- [2] [online]. [s. a.]. [Cit. 2008-20-11]. Dostupné na: < http://www.martincisko.sk/fmk/2006_7Z/teoria_a_prax_mark._vyskumu_1.doc >
- [3] ROSTÁŠOVÁ, M. – KREMEŇOVÁ, I. Marketing v službách, str. 61-64. Algoritmy marketingových činností. EDIS ŽU, Žilina, 2005. ISBN 80-8070-355-8
- [4] Výročná správa Slovenskej pošty, a. s. 2007
- [5] [online]. [s. a.]. [Cit. 2008-20-11]. Dostupné na: < http://www.posta.sk/page/38 >
- [6] [online]. [s. a.]. [Cit. 2008-20-11]. Dostupné na: < http://www.posta.sk/storage/File/doplnkovesluzby_listy_052008.pdf >
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.