Najžiadanejšie manažérske zručnosti
Prípona
.doc |
Typ
bakalárska práca |
Stiahnuté
13 x |
Veľkosť
0,5 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
22572 |
Posledná úprava
21.04.2009 |
Zobrazené
2 135 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
“Úspešný manažér zajtrajška bude mať úplne odlišný profil, ako mal manažér dnešný a včerajší.”
Týmto výrokom nechceme celý výskum problematiky manažérskych zručností relativizovať, ale len poukázať na potrebu neustáleho rozvoja a vzdelávania, či samovzdelávania manažérov. Záujem o najnovšie manažérske techniky, a pohľady na zručnosti, ktoré má manažér ovládať, prináša skvalitnenie vedenia a zvýšenie efektivity.
Cieľom tejto bakalárskej práce je priblížiť problematiku manažérskych zručností, využitie v praxi a ich rozvíjanie. Budeme hodnotiť viaceré pohľady a ich rozdelenie. Špecifikáciou a bližšou charakteristikou niektorých konkrétnych základných zručností, sa pokúsime preniknúť hlbšie k jadru tejto otázky.
Práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. V praktickej časti analyzujeme pohľady a názory zamestnancov firmy Kappa Obaly Štúrovo na problematiku manažérskych zručností. Ich názory nám pomôžu jednak zosumarizovať teóriu a zistiť pohľad zamestnancov a následne vzájomne ich porovnať.
Kľúčové slová:
manažérske zručnosti
manažér
efektivita
komunikácia
Zdroje:
- Bass, M.B.:Podniková organizácia 10/86, Nakladateľstvo technickej literatúry, Praha , 1986
- Blair, G.M. , Basic Management Skills, in IEE Engineering Management Journal, Okt 1991 - Apr 1993
- Dawson, T.:Principles and practise of Modern Management, London, 1993
- Dwyer, J, The Business Communication Handbook,Pearson Education, Sydney, 2006
- Drucker,P.,F.: Pražské posolstvo, Moderní řízení, Economia a.s. , Praha 1997
- Parker, S.,P.: International Management, júl 1994
- Prokopenko,J.,a kol., Vzdělávání a rozvoj manažerů, Grada Publishing, Praha, 1996
- http://www.ceoonline.com.au/content/expert_talk/1/719
- http://www.see.ed.ac.uk/~gerard
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.