Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Návrh opatrení pri tvorbe ofenzívnej marketingovej stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
4,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18694
Posledná úprava
31.01.2009
Zobrazené
2 349 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD


Trhovo orientovaná ekonomika vnáša do riadenia podnikov nové prvky. Takýmto novým prvkom je aj uplatňovanie marketingu ako metódy riadenia v podnikovej praxi. Zmeny na svetových trhoch však vyvolávajú potrebu prehodnotiť zaužívané postupy a teórie a upozorňujú na skutočnosť, že výrobková orientácia v marketingových aktivi-tách výrazne ustupuje do pozadia.
Na svetových trhoch koncom 80-tych rokov vstúpil na scénu dovtedy podceňovaný a občas i prehliadaný „záhadný neznámy“ a bez zábran a vyjednávaní jednoducho pre-vzal moc na trhu do svojich rúk. Razantná zmena v dôležitosti prvkov ovplyvňujúcich trh, odohrávajúca sa vo vyspelých krajinách od konca 80-tych rokov spôsobila, že kon-tinuálny vývoj bol prerušený a vývoj trhu preskočil z jednej úrovne na druhú. Kto spô-sobil túto zmenu a kto je ten „záhadný neznámy“? Je ním SPOTREBITEĽ.

Kľúčové slová:

marketingová stratégia

ofenzívna marketingová stratégia

marketing


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko