Návrh opatrení pri tvorbe ofenzívnej marketingovej stratégie
«»
Prípona
.doc |
Typ
bakalárska práca |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
4,7 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18694 |
Posledná úprava
31.01.2009 |
Zobrazené
2 433 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
ÚVOD
Trhovo orientovaná ekonomika vnáša do riadenia podnikov nové prvky. Takýmto novým prvkom je aj uplatňovanie marketingu ako metódy riadenia v podnikovej praxi. Zmeny na svetových trhoch však vyvolávajú potrebu prehodnotiť zaužívané postupy a teórie a upozorňujú na skutočnosť, že výrobková orientácia v marketingových aktivi-tách výrazne ustupuje do pozadia.
Na svetových trhoch koncom 80-tych rokov vstúpil na scénu dovtedy podceňovaný a občas i prehliadaný „záhadný neznámy“ a bez zábran a vyjednávaní jednoducho pre-vzal moc na trhu do svojich rúk. Razantná zmena v dôležitosti prvkov ovplyvňujúcich trh, odohrávajúca sa vo vyspelých krajinách od konca 80-tych rokov spôsobila, že kon-tinuálny vývoj bol prerušený a vývoj trhu preskočil z jednej úrovne na druhú. Kto spô-sobil túto zmenu a kto je ten „záhadný neznámy“? Je ním SPOTREBITEĽ.
Kľúčové slová:
marketingová stratégia
ofenzívna marketingová stratégia
marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.