Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Public relations vo vybranej organizácii

«»
Prípona
.pdf
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9976
Posledná úprava
16.10.2018
Zobrazené
730 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom práce je vytvorenie plánu PR aktivít pre spoločnosť Tournigan Gold Corporation, ktorá chce prostredníctvom svojich dcérskych spoločností Ludovika Holding a Kremnica Gold ťažiť zlato a urán na Slovensku. V širšom slova zmysle môže byť práca predlohou, ako preniesť kompetencie na interných pracovníkov firmy z externého prostredia PR agentúr, či ako postupovať v prípade obrovského odporu verejnosti, ktorý je namierený proti ekonomickým aktivitám firmy ešte predtým, ako spoločnosť môže poskytnúť informácie o svojich podnikateľských, ťažobných, či iných aktivitách. Práca je rozdelená do troch hlavných častí.

Prvá časť je venovaná teoretickým východiskám, ktoré poskytujú práci základ z ktorého vychádza neskoršia analýza a praktická časť. V úvode je definovaný marketing, marketingová komunikácia a jej nástroje (reklama, podpora predaja, osobný predaj). Samostatná kapitola je venovaná public relations s podsekciami verejnosť a verejná mienka, firemný imidž a ciele public relations. Posledná kapitola prvej časti je venovaná risk managementu.

Druhá časť charakterizuje kanadskú spoločnosť Tournigan Gold Corporation a jej aktivity, ktoré sú vykonávané na Slovensku prostredníctvom dcérskych spoločností Ludovika Holding a Kremnica Gold. Samostatná kapitola je venovaná Zlatému projektu Kremnica a opozícii, ktorá sa proti projektu firmy vybudovala (Kremnica nad zlato, Greenpeace). Ďalej sú v kapitole uvedené PR aktivity vykonané doposiaľ spoločnosťou a základné informácie o združení Objektivita, ktoré vzniklo ako protipól voči združeniam a hnutiam, ktoré sú namierené proti ťažbe zlata v Kremnici. Na záver kapitoly je charakterizovaný postoj médií, ich vzťah k problematike a spôsob informovania verejnosti o aktivitách firmy.

V ďalšej kapitole je charakteristika spoločnosti Ludovika Holding a jej uránových projektov na východnom Slovensku - Kuriškova pri Košiciach a Novoveská Huta pri Spišskej Novej Vsi. Ako v predošlom prípade, aj tu je analyzovaná opozícia projektov v podobe mimovládnej organizácie Sosna a hnutia Greenpeace. Na záver kapitoly sú uvedené aktivity firmy, ktoré doposiaľ vykonala.

Kľúčové slová:

marketing

public relations

risk management

swot analýza

plán PR aktivít

informačné centrum



Obsah:
  • Zoznam príloh a ilustrácií -11-
    Úvod -12-
    1. Teoretické východiská -14-
    1.1 Marketing -14-
    1.2 Marketingová komunikácia -14-
    1.3 Nástroje marketingovej komunikácie -15-
    1.3.1 Reklama -16-
    1.3.2 Podpora predaja -16-
    1.3.3 Osobný predaj -18-
    1.4 Public relations -18-
    1.4.1 Verejnosť a verejná mienka -19-
    1.4.2 Dosiahnutie publicity -20-
    1.4.3 Činnosti spojené s public relations -21-
    1.4.4 Firemná kultúra -22-
    1.4.5 Firemný imidž -23-
    1.4.6 Ciele public relations -24-
    1.5 Risk management -25-
    2. Analytická časť -27-
    2.1 Charakteristika spoločnosti tournigan gold corp -27-
    2.2 Aktivity tournigan gold corp. na slovensku -28-
    2.2.1 Kremnica gold a.s -28-
    2.2.1.1 Zlatý projekt kremnica -28-
    2.2.1.2 Opozícia zlatého projektu kremnica -30-
    2.2.1.3 Pr aktivity spoločnosti kremnica gold -31-
    2.2.1.4 Nezávislá objektivita -32-
    2.2.1.5 Médiá -34-
    2.2.2 Ludovika holding -37-
    2.2.2.1 Uránové projekty kuriškova a novoveská huta -37-
    2.2.2.2 Opozícia projektov ťažby uránu na slovensku -38-
    2.2.2.3 Pr aktivity spoločnosti ludovika holding -39-
    2.3 Vyhodnotenie dotazníka a následná swot analýza -39-
    3. Návrhová časť - plán pr aktivít pre spoločnosť
    Tournigan gold corporation -42-
    3.1 Informačné centrum -43-
    3.1.1 Telefonická linka -44-
    3.1.2 Web stránka -45-
    3.1.3 Vydávanie novín -46-
    3.1.4 Výročná správa 2008 -46-
    3.1.5 Predpokladané náklady spojené s prevádzkou ic -47-
    3.2 Vytvorenie pozície hovorcu firmy -47-
    3.2.1 Predpokladané náklady s hovorcom firmy -48-
    3.3 Konferencia -48-
    3.3.1 Program konferencie -49-
    3.3.2 Predpokladané náklady spojené s konferenciou -50-
    3.4 Tlačové konferencie -50-
    3.4.1 Predpokladané náklady spojené s tk -52-
    3.5 Efektívnosť plánu pr aktivít -52-
    3.6 Predpokladané celkové náklady -53-
    Záver -54-
    Bibliografia -55-
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko