Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Segmentácia klientov v banke - Bank client segmentation

«»
Prípona
.doc
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13642
Posledná úprava
01.06.2021
Zobrazené
1 449 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V prvej kapitole - teoretickej, je citovaný zákon 483/2001 Z.z. o bankách, ďalej pojem klientsky orientovanej banky, definícia klienta banky, samotná definícia segmentácie klientov (podstata, etapy a kritériá), segmentáciu bankovej klientely, podnikateľských subjektov a individuálnej klientely.
V druhej kapitole - praktickej, je stručný profil Slovenskej sporiteľne, a.s. (ďalej len SLSP, a.s.), segmentácia klientov v SLSP, a.s., stručný popis jednotlivých subsegmentov. Porovnanie dvoch konkrétnych subsegmentov, a to vysokoškoláci a zamestnaní. Aké produkty sú určené priamo pre nich /porovnanie SPOROžíra a SPOROžíra vysokoškolák/, priblížiť aké výhody banka ponúka vysokoškolákom /bezplatne účet, elektronické bankovníctvo, bankové karty, členstvo v študentskom klube, zvýhodnené úvery/.
V tretej kapitole - návrhovej spracovávame marketingový mix pre nový produkt, ktorý bude určený subsegmentu vysokoškoláci.

Cieľom tejto práce je objasniť pojem segmentácia, objasniť význam segmentácie klientov z pohľadu banky, predaja produktov a tak isto tvorby špecifických produktov priamo pre klientov určitého segmentu.
Navrhnúť nový produkt, ktorý bude pre vysokoškolákov spojením nového produktu so službou, ktorú im banka už v súčasnosti ponúka.
...

Kľúčové slová:

segmentácia klientov

banka

bankovníctvo

banková klientela

Slovenská sporiteľňa

SLSP

segmentácia

klient banky

vklad

úver

peniaze

peňažné prostriedky

prevod peňažných prostriedkov

hypotéka



Obsah:
  • Zoznam obrázkov 6
    Úvod 7
    PRVÁ KAPITOLA
    1.1 Banka podľa zákona o bankách 9
    Klientsky orientovaná banka 10
    Klient banky 11
    1.2 Segmentácia klientov 11
    1.2.1 Podstata segmentácie 12
    1.2.2 Etapy segmentácie 14
    1.2.3 Kritériá segmentácie 15
    1.3 Segmentácia bankovej klientely 17
    1.3.1 Segmentácia podnikateľských subjektov 18
    1.3.2 Segmentácia individuálnej klientely 20
    DRUHÁ KAPITOLA
    2.1 Slovenská sporiteľňa, a.s. - profil banky 23
    2.2 Segmentácia klientov v SLSP, a.s. 26
    Charakteristika segmentov SLSP, a.s. 26
    Segmentácia klientov SLSP, a.s. podľa etapy životného cyklu 29
    Porovnanie počtu klientov SLSP, a.s. podľa veku za posledných 5 rokov 30
    Porovnanie klientov v piatich slovenských bankách podľa veku 31
    2.3 Porovnanie subsegmentov zamestnaní a vysokoškoláci 32
    Porovnanie počtu klientov v subsegmentoch zamestnaní a vysokoškoláci 33
    Porovnanie účtov SPOROžíro a SPOROžíro vysokoškolák 34
    TRETIA KAPITOLA
    Návrh marketingového mixu pre nový produkt pre
    subsegment vysokoškoláci 35
    Produkt 35
    Cena 37
    Podpora predaja 39
    Miesto predaja 39

Zdroje:
  • Antalová, J.: Klienti v popredí záujmu bánk, In Biatec, 1996
  • Csákóová, E.: Využitie marketingu v bankovej praxi, In Biatec, 1997
  • Interné zdroje Slovenskej sporiteľne
  • Korauš, A.: Marketing v bankovníctve a poisťovníctve, SPRINT, Bratislava 2000
  • Kotler, P.: Marketing Management: Analýza, plánování, realizace a kontrola, VICTORIA PUBLISHING. Praha, 1992
  • Kolter, P.: Marketing podľa Kotlera (Jak vytvářet nové trhy), Management Press, Praha 2004
  • Medveď, J. - Kováčová, Z.: Finančný a bankový marketing, SPRITN, Bratislava, 2006
  • http://www.slsp.sk
  • Zákon o bankách č. 483/2001 Z.z.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko