Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Tvorba marketingového mixu pre subjekt Oriflame Slovakia

«»
Prípona
.doc
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7003
Posledná úprava
23.11.2017
Zobrazené
2 534 x
Autor:
reatomi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Témou bakalárskej práce je tvorba marketingového mixu pre konkrétny subjekt. Subjektom analýzy marketingovej činnosti je spoločnosť Oriflame Slovakia s. r. o. so sídlom v Bratislave, ktorá sa zaoberá okrem výrobou prírodnej švédskej kozmetiky aj priamym predajom produktov svojim zákazníkom.
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať súčasný stav marketingového mixu a navrhnutie možného efektívnejšieho riešenia na využívanie jednotlivých nástrojov marketingového mixu.
Bakalárska práca je rozdelená do štyroch častí. Prvá časť je spracovaná na základe štúdia teoretických poznatkov z dostupnej literatúry a poskytuje všeobecný teoretický prehľad o marketingu, marketingovom mixe, o charakteristike jednotlivých zložiek marketingového mixu, o marketingovom prostredí a marketingovom výskume. Druhá časť práce je zameraná na analýzu marketingovej činnosti, marketingového prostredia a podrobnú analýzu jednotlivých nástrojov marketingového mixu spoločnosti Oriflame Slovakia s. r. o.. Významnú zložku analýzy tvorí distribúcia produktov k spotrebiteľovi a organizácia predaja produktov. V závere druhej časti je analýza zameraná na jednotlivé zložky marketingovej komunikácie, ktoré spoločnosť využíva na zlepšenie informovanosti o svojich produktoch. Tretia časť pozostáva z návrhu na možné efektívne zlepšenie marketingového mixu spoločnosti z hľadiska všetkých možných premenných marketingového mixu. V záverečnej štvrtej časti práce sú zhrnuté výsledky vykonanej analýzy činnosti podniku a výsledky dosiahnutých cieľov, ktoré sme si určili.

Kľúčové slová:

Cena

Distribúcia

Marketing

Marketingový mix

Multi-level marketing

Osobný predaj

Podpora predaja

Priamy predaj

Produkt

Public relations

Reklama



Obsah:
  • Zoznam ilustrácií a tabuliek - 9
    Zoznam skratiek a symbolov -10-
    ÚVOD -11-
    1 TEORETICKÉ VYMEDZENIE MARKETINGU A MARKETINGOVÉHO MIXU -12-
    1.1 Marketing a jeho definície -12-
    1.2 Marketingové prostredie -13-
    1.3 Marketingový mix a jeho definície -14-
    1.4 Nástroje marketingového mixu -17-
    1.4.1 Produkt -17-
    1.4.1.1 Vývoj nových produktov -18-
    1.4.1.2 Životný cyklus produktu -18-
    1.4.1.3 Produktový mix a produktový rad -19-
    1.4.2 Cena -20-
    1.4.2.1 Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách -20-
    1.4.2.2 Tvorba cien -22-
    1.4.3 Distribúcia -23-
    1.4.3.1 Funkcie distribučných ciest -23-
    1.4.3.2 Úrovne distribučných ciest -24-
    1.4.3.3 Viacúrovňový marketing - multi-level marketing -26-
    1.4.4 Marketingová komunikácia -27-
    1.4.4.1 Reklama -29-
    1.4.4.2 Podpora predaja -31-
    1.4.4.3 Vzťahy s verejnosťou (public relations) -32-
    1.4.4.4 Osobný predaj -34-
    1.4.4.5 Priamy marketing (Direct marketing) -35-
    1.4.5 Integrovaná marketingová komunikácia -36-
    1.5 Marketingový výskum -36-
    2 ANALÝZA SPOLOČNOSTI ORIFLAME SLOVAKIA, S. R. O. A JEJ MARKETINGOVÉHO MIXU -39-
    2.1 Vznik a história spoločnosti -39-
    2.2 Analýza marketingového prostredia -41-
    2.3 Marketingový mix spoločnosti Oriflame Slovakia, s. r. o. -43-
    2.3.1 Produkt -43-
    2.3.2 Cena -44
    2.3.3 Distribúcia -46-
    2.3.4 Marketingová komunikácia -47-
    2.3.4.1 Reklama -47-
    2.3.4.2 Podpora predaja -48-
    2.3.4.3 Public relations -48-
    2.3.4.4 Osobný predaj -50-
    3 NÁVRHY V OBLASTI MARKETINGOVÉHO MIXU SPOLOČNOSTI ORIFLAME SLOVAKIA S. R. O. -52-
    3.1 Produkt -52-
    3.2 Cena -53-
    3.3 Distribúcia -54-
    3.4 Marketingová komunikácia -54-
    3.4.1 Reklama -54-
    3.4.2 Podpora predaja -55-
    3.4.3 Public relations -55-
    3.4.4 Osobný predaj -56-
    3.5 Marketingový výskum -56-
    4 ZÁVER -58-
    Zoznam použitej literatúry -59-
    Zoznam príloh -62-
    Prílohy -63-

Zdroje:
  • KOTLER, P., AMSTRONG, G.: Marketing. Praha : Grada Publshing, 2004. 855 s. ISBN 247-0513-3.
  • KITA, J. a kol.: Marketing. Bratislava : Iura Edition, 2002. 411 s. ISBN 80-89047-23-8.
  • JEDLIČKA, M.: Marketingové stratégie. Trnava : UCM, 2005. 212 s. ISBN 80-89034-71-3.
  • FORET, M., PROCHÁKA, P., URBÁNEK, T.: Marketing. Základy a princípy. Brno : Computer Press, 2003. 199 s. ISBN 80-7226-888-0.
  • NÍZKA, H.: Priamy marketing. Bratislava : Edícia Ekonómia, 2002. 149 s. ISBN 80-89047-38-6.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko