Tvorba reklamných bannerov
«»
Popis:
Práca popisuje tvorbu reklamných bannerov vo viacerých grafických programoch.
Úvod
V súčasnej dobe si vačšina ľudí nevie predstaviť život bez internetu. Internet prestavuje obrovskú počítačovú sieť ktorá umožňuje komunikáciu po celom svete. Každý návštevník sa nepatrne stáva akýmsy terčom pre jednotlivé firmy a spoločnosti ktoré sa ho snažia upútať svojimy službami a tovarom.
Internet je zároveň najpopulárnejším reklamným elektronickým médiom. Reklamou rozumieme platenú formu neosobnej, masovej komunikácie. Jej cieľom je informovanie spotrebiteľov a zámer ovplyvniť ich chovanie.
Reklamné prúžky, alebo tzv. bannery sú pravdepodobne najčastejsie využívanou formou reklamy na Internete. Banner predstavuje základný komunikačný prvok na internete.
V mojej práci sa snažím oboznámiť Vás s problematikou reklamných bannerov a ich tvorbou.
Kľúčové slová:
reklama
bannery
marketing
internet
Obsah:
- Úvod
1 Vznik internetovej reklamy
1.1 Analýze trhu internetovej reklamy
1.2 Princíp fungovania reklamného trhu
1.3 Charakteristika jednotlivých subjektov internetového trhu
2 Historicky prvý banner
2.1 Princíp bannerovej reklamy
2.2 Druhy bannerovej reklamy
3 Tvorba bannerov v programe Adobe Photoshop
3.1 Tvorba statického bannerov vo Photoshope
3.2 Tvorba animovaného banneru vo Photoshope
4. Tvorba bannerov v programe Macromedia Flash 8
4.1 Tvorba interaktívneho banneru v Macromedia Flash 8
5. Vyhodnotenie
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.