Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Úloha webovej prezentácie pri propagácii konkrétneho mesta

«»
Prípona
.pdf
Typ
bakalárska práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
1,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
42579
Posledná úprava
04.01.2014
Zobrazené
1 432 x
Autor:
mi.sukenik
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Bakalárska práca je zameraná na využívanie webovej prezentácie pri propagácii kúpeľného mesta Trenčianske Teplice. Za cieľ si kladie návrh opatrení pre úpravu spôsobu, akým mesto v súčasnosti využíva webové nástroje na prezentáciu a rozšírenie tohto komunikačného portfólia o prvky, ako sú: sociálne siete, webové komunity a webové aplikácie. Pre dosiahnutie tohto cieľa autor využil analýzu súčasnej webovej prezentácie mestskej samosprávy a tiež metódu komparácie jednotlivých webových portálov vybraných miest s podobným geografickým a hospodárskym charakterom. Odporúčania, vychádzajúce z nedostatkov zistených týmto porovnávaním, môžu pracovníkom marketingu slúžiť ako inšpirácia, prípadne byť s minimálnymi nákladmi priamo aplikované do praxe.

Kľúčové slová:

mesto

obec

samospráva

informatizácia

e-government

propagácia

prezentácia

elektronický marketing

manažment

rozpočet

cestovný ruch

slovenské kúpele

internet

web stránka

Trenčianske Teplice



Obsah:
  • ÚVOD -8-
    1 TEORETICKÉ VÝCHODISKÁ MARKETINGU MIEST A OBCÍ -11-
    1. 1 Podstata marketingu samosprávy -11-
    1. 2 Marketingový mix miest a obcí -13-
    1. 2. 1 Produkt -15-
    1. 2. 2 Cena -17-
    1. 2. 3 Dostupnosť -17-
    1. 2. 4 Marketingová komunikácia -18-
    1. 3 Využívanie internetu v marketingovej komunikácií miest -21-
    1. 3. 1 Webová stránka -21-
    1. 3. 2 Webové komunity -23-
    2 ANALÝZA WEBOVEJ PREZENTÁCIE MESTA TRENČIANSKE TEPLICE -25-
    2. 1 Trenčianske Teplice -25-
    2. 2 Propagácia mesta prostredníctvom internetu -27-
    2. 2. 1 Oficiálna webová stránka mesta -29-
    2. 2. 2 Webové komunity -30-
    2. 3 Analýza oficiálnej webovej stránky mesta -31-
    2. 3. 1 Webdizajn -32-
    2. 3. 2 Štruktúra stránky -32-
    2. 3. 3 Obsah -33-
    2. 3. 4 Návštevnosť -35-
    2. 4 Porovnanie oficiálnej webovej stránky Trenčianskych Teplíc s webovými
    stránkami iných samospráv a s kritériami pre ich tvorbu -36-
    2. 4. 1 Prístupnosť -38-
    2. 4. 2 Použiteľnosť -40-
    2. 4. 3 Grafické a technické vyhotovenie -42-
    2. 4. 4 Zhrnutie porovnávania -45-
    2. 5 Hodnotenie webu podľa Rutgers E-Governance Performance Index -46-
    2. 6 Vyhodnotenie stanovených hypotéz -47-
    3 NÁVRH OPATRENÍ PRE ZLEPŠENIE PREZENTÁCIE MESTA NA WEBE -48-
    3. 1 Návrhy pre úpravu súčasnej webovej prezentácie -50-
    3. 1. 1 Oficiálna web stránka mesta -50-
    3. 1. 2 Internetová encyklopédia Wikipedia -52-
    3. 1. 3 Cestovateľské portály -52-
    3. 2 Návrhy pre rozšírenie súčasnej webovej prezentácie -53-
    3. 2. 1 Sociálne siete -53-
    3. 2. 2 Video podcast -54-
    3. 2. 3 Google Earth -54-
    ZÁVER -55-
    ZOZNAM POUŽITEJ LITERATÚRY -56-
    PRÍLOHY -59-

Zdroje:
  • PAULIČKOVÁ, R. 2005. Regionálny a mestský marketing. Bratislava : Eurounion, 2005. 132 s. ISBN 80-88984-72-6.
  • KOTLER, P. 1982. Marketing for Nonprofit Oraganisations. New Jersey: Englewood Cliffs Prentice Hall, 1982. 528 s. ISBN 0135561426
  • HASPROVÁ, M. a kol. 2007. Marketing miest a obcí : vybrané problémy. Bratislava : Ekonóm, 2007. 139 s. ISBN 978-80-225-2310-3
  • KOTLER, P. - KELLER, K. L. 2007. Marketing management. 12. vydanie. Praha : Grada 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
  • HANULÁKOVÁ, E. 2004. Marketing územia : oblasti, možnosti a perspektívy. Bratislava : Ekonóm, 2004. Obchodná fakulta, 2004, 235 s., ISBN 80-225-1918-9
  • AAKER, D. A. - DAY, G. S. 1989. Marketing Research. New York : John Wiley & Sons, Inc., 1989. 345 s. ISBN 0-471-83875-6
  • BERNÁTOVÁ, M. - VAŇOVÁ, A. 2000. Marketing pre samosprávy I. Banská Bystrica: EF UMB, IROMAR, 2000. 180 s. ISBN 80-8055-337-8
  • LABSKÁ, H. - TAJTÁKOVÁ M. - LOYDLOVÁ M. - MIKLOŠÍK A. 2008. Marketingová komunikácia II. Bratislava : Ekonóm : Ekonomická univerzita v Bratislave. Obchodná fakulta, 2008, 196 s., ISBN 978-80-225-2485-8
  • SABINOVSKÁ, J. 2005. 10 zákonov dobrého webu. In: Stratégie, 2/2005. Dostupné na internete:
  • KOTLER, P. a kol. 2007. Moderní marketing. 4. európske vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 80-247-1545-7.
  • KREJSKA, M. 2001. [online]. [citované dňa 24. 11. 2010]. Základy regionálního marketingu. 2001. Dostupné na:
  • HUSOVSKÁ, Ľ. 2001. Slovensko - Kúpele : Prechádzky za zdravím a krásou. Bratislava : Príroda, 2001. 148 s. ISBN 80-07-00266-9
  • SCOTT, DAVID M. 2010. Nové pravidlá marketingu & PR. Bratislava : Eastone Books, 2010. 257 s. ISBN 978-80-8109-149-0
  • JANOUCH, V. 2010. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno : Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7
  • KÚTIK, J. - VOJTOVIČ, S. - JANKACKÁ, K. 2010. Záverečné práce. Trenčín : TnUAD, 2010. 118 s. ISBN 978-80-8075-466-2
  • 16. ZÁKON NR SR Č. 369/1990 Z. z. o obecnom zriadení. Národná rada Slovenskej republiky, 1990, [online]. Dostupné na internete:
  • 17. ZÁKON NR SR Č. 275/2006 Z. z. o informačných systémoch verejnej správy, Národná rada Slovenskej republiky, 2006, [online].
  • VESELÝ, M. 2010. Zaradenie webu do katalógov a zoznamov. 2010. [online].
  • Web stránka samosprávy. 2010. [online].
  • Monitorovanie prístupnosti webových stránok. 2010. [online]. Dostupné na internete:
  • Metodika hodnotenia a východiská testovania prístupnosti webových stránok v SR. 2010. [online].
  • Záverečné účty mesta Trenčianske Teplice za roky 2007, 2008 a 2009. [online].
  • Viacročný rozpočet mesta Trenčianske Teplice na roky 2011 - 2013. [online].
  • Formulár hodnotenia webových stránok „Rutgers index“. [online].
  • Digital Governance in Municipalities Worldwide 2009. [online].
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko