Univerzálna aplikácia elektronického obchodu
Prípona
.doc |
Typ
bakalárska práca |
Stiahnuté
11 x |
Veľkosť
1,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4752 |
Posledná úprava
11.10.2017 |
Zobrazené
3 585 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Pre obchodnú expanziu firiem je, niekedy Internet jedinečnou možnosťou na získanie nových zákazníkov.
Internetový obchod môžeme charakterizovať ako webovú aplikáciu s informačným systémom prepojenú na samotnú web stránku. Charakter web stránky je tak orientovaný na poskytnutie množstva informácií o ponúkanom tovare a možnosti samotného objednania tovaru. Pokiaľ je naším koncovým klientom domáci zákazník, hovoríme o aplikácii typu B2C (business-to-customer). V prípade obchodných transakcií s inými spoločnosťami cez on-line systémy hovoríme o obchodovaní typu B2B (business-to-business). Web aplikácie pre B2B sú doplnené o množstvo doplnkových funkcií, obchodných transakcií, objednávkových systémov, veľkoobchodných cenníkov, množstevných zliav a podobne.
Ako najvhodnejší nástroj na vývoj aplikácie som si vybral PHP s použitím databázy MySQL. V prvej kapitole rozoberiem analýzu problematiky tvorby Internetového Obchodu. V ďalšej kapitole budem písať o možnostiach realizovania platby cez internet. Ďalej si povieme niečo o technológiách potrebných na vývoj aplikácie daného typu, načrtnem návrh pomocou UML diagramov, popíšem návrh dátového modelu a nakoniec popíšem návrh samotnej aplikácie.
Kľúčové slová:
e-shop
internetový obchod
platba
internet
cardplay
softvér
databáza
program
diagram
Obsah:
- OBSAH 5
1 ÚVOD 6
2 ANALÝZA PROBLEMATIKY TVORBY INTERNETOVÉHO OBCHODU 7
2.1 PREDPOKLADY A VÝCHODISKÁ 7
2.2 VÝVOJ A PREVÁDZKA INTERNETOVÉHO OBCHODU 7
2.3 SPRACOVANIE OBJEDNÁVOK A PLATBY ZA TOVAR 8
2.4 SPOPLATŇOVANIE INTERNETOVÝCH SLUŽIEB 9
3 PLATBA CEZ INTERNET 11
3.1 PLATBA ONLINE 11
3.2 CARDPAY 13
4 TECHNOLÓGIE NA VÝVOJ INTERNETOVÉHO OBCHODU 16
4.1 PROGRAMOVÉ VYBAVENIE PRE VÝVOJ INTERNETOVÉHO OBCHODU 16
4.1.1 HyperText Transfer Protocol (HTTP) 16
4.2 SOFTWAREOVÉ PROSTRIEDKY NA STRANE KLIENTA 17
4.2.1 Všetko sa začína u SGML 17
4.2.2 DTD (Document Type Definition) 18
4.2.3 HyperText Markup Language (HTML) 19
4.2.4 Cascading Style Sheet (CSS) 19
4.3 SOFTWAREOVÉ PROSTRIEDKY NA STRANE SERVERU 20
4.3.1 MySQL Server 20
4.3.2 Personal Home Page Tools (PHP) 21
5 FORMULÁCIA ÚLOHY 25
6 UML DIAGRAMY 26
7 NÁVRH DÁTOVÉHO MODELU 33
7.1 DATABÁZOVÝ MODEL APLIKÁCIE 33
8 REALIZÁCIA Z PROGRAMÁTORSKÉHO HĽADISKA 36
8.1 FUNKCIA PROGRAMU 36
8.2 ANALÝZA RIEŠENIA 36
8.3 POPIS APLIKÁCIE 37
9 ZÁVER 45
POUŽITÁ LITERATÚRA 46
ZOZNAM PRÍLOH A OBRÁZKOV 47
PRÍLOHA Č. 1 48
Zdroje:
- Portál Global Shop, informácie o business to business http://www.globalshop.sk/B2C-B2B-obchod-eshop-e-shop-ecommerce-eBussines-internetovy-obchod/internetovy-obchod.php
- Luke Welling, Laura Thomson, preklad: Jan Kuklínek: PHP a MySQL, Rozvoj webových aplikácii, 2005, SoftPress s.r.o., 830 str., ISBN 80-86497-83-6
- Manuál k PHP, http://www.php.net
- Portál Poštovej banky, informácie o ONLINE platbe, http://www.pabk.sk
- Portál Tatra banky, informácie o CardPay systéme, http://www.tatrabanka.sk
- Portál Živé, MicrPay http://www.zive.sk/h/Publicistika/AR.asp?ARI=100973
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.