Verbálne a neverbálne prejavy
Prípona
.doc |
Typ
bakalárska práca |
Stiahnuté
3 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
8734 |
Posledná úprava
19.04.2018 |
Zobrazené
1 073 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Komunikácia je základným spojovacím článkom medzi ľuďmi v procese riadenia. Len prostredníctvom komunikácie môžu ľudia v každej organizácii pracovať efektívnejšie ako celok.
Komunikácia má veľa foriem a úrovní. Komunikujeme rečou, jej slovným zložením, dynamikou a zafarbením, gestikuláciou, polohou tela, mimikou, pohľadom. Pre človeka je nanajvýš dôležité, že bez komunikácie nie je možné budovanie vzťahov a bez vytvárania fungujúcich vzťahov nie je možné pracovať v tíme ani tím viesť.
Kľúčové slová:
komunikácia
problematika
manažérsky štýl
organizácia
význam komunikácie
medziľudské vzťahy
Obsah:
- 1.1. Úvod do problematiky -3-
1.2. Význam komunikácie v práci manažéra -4-
1.3. Manažérsky štýl a komunikácia -5-
1.4. Ako zlepšiť komunikáciu manažéra v organizácií -8-
1.5. Záver -10-
1.6. Použitá literatúra -11-
Zdroje:
- Višňovský, J. - Nagyová, Ľ. - Šajbidorová, M.: Manažment ľudských zdrojov. Nitra, ES VŠP, 1996, s. 66-81, ISBN 80-7137-315-X
- Khelerová, Vladimíra: Komunikační dovednosti manažera. Praha, Grada Publishing, 1995, s. 37-72, ISBN 80-7169-223-9
- DeVito J.A. 1999: Základy mezilidské komunikace, Grada, Praha
- Dobšovič, Ľ.: Naučte sa riešiť konflikty. Komunikácia a sebaúcta v medziľudských vzťahoch. Bratislava, Fontana, 199.., s. 63-96
- Hurst, B.: Encyklopedie komunikačních technik. Praha, Grada, 1994, s. 299, ISBN 80-85424-40-1
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.