Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Analýza konkurenčných plánov

«»
Prípona
.doc
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
24546
Posledná úprava
23.05.2009
Zobrazené
4 375 x
Autor:
juromi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úloha komunikácie podniku so svojim okolím a zákazníkmi je v súčasnej situácii na trhu nepopierateľná.
Na Slovensku sa význam marketingovej komunikácie začal prejavovať hlavne po roku 1989, keď nastala radikálna zmena dovtedy existujúcich trhových vzťahov. Po tomto zlome, po zániku deficitnej ponuky tovaru si výrobcovia vymenili úlohu so zákazníkmi v tom zmysle, že aktívnejšími trhovými subjektami sa stali výrobcovia.
Veľké množstvo konkurentov na trhu a neustály prúd informácií o ponúkaných tovaroch a službách neuľahčuje zákazníkovi výber a zároveň neposkytuje ani teoretickú šancu vyskúšať všetky ponúkané komodity a ohodnotiť a porovnať ich kvalitu. V tomto bludisku informácií by mala byť zákazníkovým vodítkom komunikácia ako jeden z nástrojov marketingového mixu. Je potrebné oboznámiť spotrebiteľov o existencii firmy ako aj o ponúkanom sortimente, ktorý svojou skladbou, kvalitou a cenou naplní ich požiadavky. Nato aby sa tieto informácie nestratili v záplave iných, je nutné použiť nápady a tvorivé myslenie.

Kľúčové slová:

Analýza konkurencie

komunikácia

marketing

komunikačný plán

reklama

Harmanec



Zdroje:
  • EICKE V.: Die Werbelavine. In: LABSKÁ H.: Marketingová komunikácia, Ekonomická univerzita, Bratislava, 1994
  • Encyklopedia Americana. In: LABSKÁ H.: Marketingová komunikácia, Ekonomická univerzita, Bratislava, 1994
  • KOTLER P. - ARMSTRONG G.: Marketing, Slovenské pedagogické nakladateľstvo, Bratislava, 1992
  • LABSKÁ H.: Marketingová komunikácia, Ekonomická univerzita, Bratislava, 1994
  • MEFFERT H.: Marketing - Grundlagen der Absatzpolitik. In: LABSKÁ H.: Marketingová komunikácia, Ekonomická univerzita, Bratislava, 1994
  • Meyer´s encyklopädisches lexikon. In: LABSKÁ H.: Marketingová komunikácia, Ekonomická univerzita, Bratislava, 1994
  • PRACHÁR J.: Podnikateľ v aréne trhu, reklamy, marketingu, Bratislava, 1991
  • Reklama v podnikaní, FITR Firma a trh, Bratislava, 1993
  • WEIS H. C.: Marketing. In: LABSKÁ H.: Marketingová komunikácia, Ekonomická univerzita, Bratislava, 1994
  • 50 rokov Vojenského kartografického ústavu v Harmanci, VKÚ, š. p., Harmanec, 1998
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko