Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Analýza nástrojov marketingového mixu v spoločnosti ČSOB, a.s.

«»
Prípona
.doc
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
1,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19333
Posledná úprava
17.02.2009
Zobrazené
3 204 x
Autor:
genius
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo analyzovať nástroje marketingového mixu ČSOB, a.s., ktorá v súčasnosti patrí medzi štyri najväčšie banky na slovenskom bankovom trhu a prostredníctvom svojho širokého portfólia produktov a služieb sa snaží vybudovať silnú pozíciu a byť konkurencieschopná. Diplomová práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahuje 1 graf, 17 tabuliek a 5 príloh. Prvá kapitola je venovaná teoretickým východiskám a špecifikám bankového marketingu, a súčasným trendom na bankovom trhu. Druhá časť je venovaná vývoju bankového systému na Slovensku spojeného s reštrukturalizáciou a privatizáciou veľkých bánk. Ďalej tu predstavujem spoločnosť ČSOB, a.s.. Obsahuje základné údaje o spoločnosti, jej vznik, históriu a súčasnosť postavenia banky v Slovenskej republike, organizačnú štruktúru a finančnú skupinu banky. V tretej kapitole sa zameriavam na jednotlivé nástroje marketingového mixu, ktoré sú potrebné na efektívne pôsobenie bánk v konkurenčnom prostredí. Na konci tejto kapitoly uvádzam návrhy a odporúčania, ktoré by mohli prispieť k ďalšiemu rozvoju ČSOB, a.s..

Zdroje:
  • [1] HASPROVÁ, M.: Marketing v bankovníctve. In: ČIMO, J. a kolektív: Aplikácie marketingu. 2.vyd. Bratislava: EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2147-7
  • [2] HASPROVÁ, M.: Trendy v bankovom marketingu. In: Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky. 5.-6. október 2006. Bratislava: EKONÓM, 2006
  • [3] HRADISKÁ, E.: Psychológia a reklama. Bratislava: Elita, 1998. ISBN 80-8044-051-4
  • [4] KITA J.: Marketing. 2.vyd. Bratislava: EKONÓMIA, 2002. ISBN 80-89047-23-8
  • [5] KLIMIKOVÁ, M.: Bankový manažment a marketing. 1.vyd. Bratislava: EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2166-3
  • [6] KORAUŠ, A.: Marketing v bankovníctve a poisťovníctve. 1.vyd. Bratislava: SPRINT, 2000. ISBN 80-88848-52-0
  • [7] KOTLER, Ph.: Marketing Management. 10.vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
  • [8] LABSKÁ, H.: Marketingová komunikácia. 2.vyd. Bratislava: KO&KA spol. s r.o., 1998. ISBN 80-7152-007-1
  • [9] LIPIANSKA J. – HASPROVÁ M.: Cena v marketingu. 1.vyd. Bratislava: EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2017-9
  • [10] TORRES, M. – BERNARDO, I.: Marketing bankových služieb.1.vyd. Bratislava: EMKA, 1996. ISBN 80-8043-011-X
  • Časopisecká literatúra
  • [11] HASPROVÁ, M. – ŽÁK, Š.: Význam marketingu vo finančných inštitúciách. In: Marketingová panoráma, roč.3, č. 1-2, 2005. ISSN 1336-1864
  • [12] CHOVANCOVÁ, A.: Formy elektronického bankovníctva. In: Biatec, roč. 14, č. 6, 2006. ISSN 1335-0900
  • [13] JURÍK, P.: Marketing platebních karet. In: Bankovníctví, roč. 13, č. 5, 2005. ISSN 1212-4273
  • [14] KOVALČÍK, J.: Aktíva bánk rástli ako ešte nikdy. In: TREND Top vo finančníctve, č. 6, 2006. ISSN 1335-0684
  • [15] MASTNÝ, Š.: ATM jako marketingový kanál. In: Bankovníctví, roč. 14, č. 2, 2006. ISSN 1212-4273
  • [16] VALACH, V.: 44 rokov v bankovníctve. In: Biatec, roč. 12, č.12, 2004. ISSN 1335-0900
  • [17] VČALOVÁ, S.: Marketingová automatizace. In: Bankovníctví, roč. 14, č. 3, 2006. ISSN 1212-4273
  • [18] Banky znovu objevují kouzlo poboček. In: Bankovníctví, roč. 13, č. 6-7, 2005. ISSN 1212-4273
  • [19] Nové bankovní trendy a produkty ve světě. In: Bankovníctví, roč. 12, č. 5, 2004. ISSN 1212-4273
  • [20] Perspektivy celosvětového bankovníctví. In: Bankovníctví, roč. 14, č. 9, 2006. ISSN 1212-4273
  • [21] Trendy marketingu v bankách. In: Bankovníctví, roč. 14, č. 2, 2006. ISSN 1212-4273
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko