Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
2,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10477
Posledná úprava
05.06.2019
Zobrazené
7 459 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom tejto diplomovej práce je, ako to už z názvu vyplýva, zistiť aké sú príčiny negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu, keďže ako negatívny faktor sa javí nedôvera zákazníkov k reklame priameho marketingu. Jedná sa však o reklamu, ktorá je zameraná na predaj produktov a služieb.
Pri vypracovaní diplomovej práce boli použité informácie z odbornej literatúry, z tlače a z elektronických médií. Samotné názory a postoje zákazníkov sme zisťovali metódou skupinového rozhovoru a metódou osobného dopytovania.
Výberový súbor predstavoval 270 respondentov. Údaje boli spracované pomocou tabuľkového procesora Microsoft Excel a štatistického programu Statgraphics.
Prípustná chyba odhadu je 5% a výsledky výskumu výberového súboru boli použité pre odhad príslušných parametrov základného súboru pomocou intervalu spoľahlivosti na hladine významnosti 0,05 s pravdepodobnosťou 95%.
Výsledky výskumu dávajú odpoveď na vopred zvolenú problematiku, stanovenú v cieľoch diplomovej práce. Boli zistené faktory, ktoré negatívne ovplyvňujú postoje zákazníkov k reklame priameho marketingu, a teda môžeme povedať, že bol splnený cieľ diplomovej práce.

Kľúčové slová:

priamy marketing

marketingový výskum

prieskum

dotazník

skupinový rozhovor

dopytovanie

osobný predaj

teleshopping

multilevel marketing



Obsah:
  • Abstrakt
    VYhlásenie
    Poďakovanie
    Obsah
    Zoznam obrázkov a tabuliek
    Zoznam skratiek
    Úvod
    1. Teoretické východiská priameho marketingu
    1.1 Vznik a vývoj priameho marketing
    1.2 Druhy priameho marketingu
    1.3 Formy a médiá priameho marketingu
    1.3.1 Osobný predaj (podomový predaj, multilevel marketing)
    1.3.2 Tlačené médiá
    1.3.3 Elektronické médiá
    2. Metodika výskumu príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
    2.1 Súčasný stav priameho marketingu na slovenskom trhu
    2.2 Proces marketingového výskumu
    2.2.1 Definovanie cieľa
    2.2.2 Zostavenie plánu výskumu
    2.2.3 Zber informácií
    2.2.4 Spracovanie a analýza informácií
    2.2.5 Vyhodnotenie údajov
    3. Výsledky výskumu
    3.1 Charakteristika výberového súboru
    3.2 Faktory vplývajúce na nedôveru zákazníkov k reklame pm
    3.2.1 Katalóg
    3.2.2 Internet
    3.2.3 Osobný predaj
    3.2.4 Časopisy a noviny
    3.2.5 Listová zásielka
    3.2.6 Teleshopping
    3.3 Najagresívnejšie médiá
    Záver
    Zhrnutie
    Zusammenfassung
    Summary
    Zoznam použitej literatúry
    Prílohy
    Register

Zdroje:
  • KOTLER, Philip: Marketing management, Analýza, plánování, využití, kontrola, Praha, Victoria Publishing, a.s., 1992.
  • KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary: Marketing, Bratislava, SPN 1993.
  • VÁŇA, P. a kol. : Direct marketing v teorii a praxi I., Management Press, Praha 1994.
  • Vávra, V. a kol.: Marketing, EU Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 1998.
  • FORET, M.: Jak komunikovat se zákazníkem, Praha, Computer Press 2000.
  • STYK, O., LAŠŠÁK, V., ĎAĎO, J. a i.: Rukoväť diplomanta, EF UMB Banská Bystrica 1999.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko