Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
Prípona
.doc |
Typ
diplomová práca |
Stiahnuté
20 x |
Veľkosť
2,5 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10477 |
Posledná úprava
05.06.2019 |
Zobrazené
7 499 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Cieľom tejto diplomovej práce je, ako to už z názvu vyplýva, zistiť aké sú príčiny negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu, keďže ako negatívny faktor sa javí nedôvera zákazníkov k reklame priameho marketingu. Jedná sa však o reklamu, ktorá je zameraná na predaj produktov a služieb.
Pri vypracovaní diplomovej práce boli použité informácie z odbornej literatúry, z tlače a z elektronických médií. Samotné názory a postoje zákazníkov sme zisťovali metódou skupinového rozhovoru a metódou osobného dopytovania.
Výberový súbor predstavoval 270 respondentov. Údaje boli spracované pomocou tabuľkového procesora Microsoft Excel a štatistického programu Statgraphics.
Prípustná chyba odhadu je 5% a výsledky výskumu výberového súboru boli použité pre odhad príslušných parametrov základného súboru pomocou intervalu spoľahlivosti na hladine významnosti 0,05 s pravdepodobnosťou 95%.
Výsledky výskumu dávajú odpoveď na vopred zvolenú problematiku, stanovenú v cieľoch diplomovej práce. Boli zistené faktory, ktoré negatívne ovplyvňujú postoje zákazníkov k reklame priameho marketingu, a teda môžeme povedať, že bol splnený cieľ diplomovej práce.
Kľúčové slová:
priamy marketing
marketingový výskum
prieskum
dotazník
skupinový rozhovor
dopytovanie
osobný predaj
teleshopping
multilevel marketing
Obsah:
- Abstrakt
VYhlásenie
Poďakovanie
Obsah
Zoznam obrázkov a tabuliek
Zoznam skratiek
Úvod
1. Teoretické východiská priameho marketingu
1.1 Vznik a vývoj priameho marketing
1.2 Druhy priameho marketingu
1.3 Formy a médiá priameho marketingu
1.3.1 Osobný predaj (podomový predaj, multilevel marketing)
1.3.2 Tlačené médiá
1.3.3 Elektronické médiá
2. Metodika výskumu príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
2.1 Súčasný stav priameho marketingu na slovenskom trhu
2.2 Proces marketingového výskumu
2.2.1 Definovanie cieľa
2.2.2 Zostavenie plánu výskumu
2.2.3 Zber informácií
2.2.4 Spracovanie a analýza informácií
2.2.5 Vyhodnotenie údajov
3. Výsledky výskumu
3.1 Charakteristika výberového súboru
3.2 Faktory vplývajúce na nedôveru zákazníkov k reklame pm
3.2.1 Katalóg
3.2.2 Internet
3.2.3 Osobný predaj
3.2.4 Časopisy a noviny
3.2.5 Listová zásielka
3.2.6 Teleshopping
3.3 Najagresívnejšie médiá
Záver
Zhrnutie
Zusammenfassung
Summary
Zoznam použitej literatúry
Prílohy
Register
Zdroje:
- KOTLER, Philip: Marketing management, Analýza, plánování, využití, kontrola, Praha, Victoria Publishing, a.s., 1992.
- KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary: Marketing, Bratislava, SPN 1993.
- VÁŇA, P. a kol. : Direct marketing v teorii a praxi I., Management Press, Praha 1994.
- Vávra, V. a kol.: Marketing, EU Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 1998.
- FORET, M.: Jak komunikovat se zákazníkem, Praha, Computer Press 2000.
- STYK, O., LAŠŠÁK, V., ĎAĎO, J. a i.: Rukoväť diplomanta, EF UMB Banská Bystrica 1999.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.