Analýza reklamní kampane
«»
Prípona
.doc |
Typ
diplomová práca |
Stiahnuté
52 x |
Veľkosť
0,9 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
6618 |
Posledná úprava
09.08.2018 |
Zobrazené
6 428 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Reklama je už po storočia často využívaným prostriedkom v konkurenčnom boji. Počas svojej dlhej existencie prešla mnohými zmenami, avšak jej filozofia ostáva rovnaká: upútať pozornosť jedinca k produktom, ich producentom alebo myšlienkam. Podniky veľmi rýchle pochopili, že k tomu, aby boli úspešní a dosiahli zisk, musia byť schopní nielen vyrobiť kvalitný výrobok či ponúkať žiadanú službu, ale musia dokázať svoje výrobky a služby odpovedajúcim spôsobom prezentovať verejnosti a vyvolať tak v potenciálnych zákazníkoch dojem, že daný výrobok či službu potrebujú. Reklama predstavuje nástroj propagácie umožňujúci podnikom expandovať, rásť, vyvíjať sa a otvára im cestu k zákazníkovi. Už dávno neznamená výsadu či doménu len veľkých nadnárodných spoločností a spoločností expandujúcich na zahraničné trhy. Jej najrôznejšie formy sú v súčasnosti používané takmer každým podnikom, nezávisle na jeho produktoch, veľkosti, či geografickej pôsobnosti.
Kľúčové slová:
reklama
reklamná kampaň
marketingová komunikácia
média
cieľová skupina
realitná kancelária
konkurencia
sponzoring
podpora predaja
public relations
Obsah:
- 1 Úvod
2 Reklama
2.1 Vymedzenie pojmu reklama
2.2 Reklama ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie
2.2.1 Reklama
2.2.2 Podpora predaja
2.2.3 Public relations
2.2.4 Osobný predaj
2.2.5 Direct marketing
2.2.6 Sponzoring
2.3 Reklama a spoločnosť
3 Reklamná kampaň
3.1 Cieľové skupiny
3.2 Ciele
3.3 Reklamné poslanie
3.4 Mediálne plánovanie
3.5 Rozpočet kampane
3.6 Vyhodnocovane reklamy a reklamnej kampane
3.6.1 Predbežné testovanie reklamy
3.6.2 Následné testovanie reklamy
3.6.3 Hodnotiaci výskum reklamnej kampane
4 Praktická časť
4.1 Deskripcia spoločnosti komplexní reality, s. r. o
4.2 Služby
4.3 Komunikačný mix spoločnosti komplexní reality
4.4 Vývoj na trhu nehnuteľností
4.5 Konkurencia
4.5.1 Reality tišnovska, s. r. o
4.5.2 Reality tišnov
4.5.3 Lr -realitní a znalecká kancelár
5 Reklamná kampaň spoločnosti komplexní reality
5.1 Plánovanie a realizácia reklamnej kampane
5.2 Vyhodnotenie reklamnej kampane
6 Výskum a doporučenia
7 Záver
Zoznam literatúry
Zoznam grafov
Zoznam tabuliek a obrázkov
Prílohy
Zdroje:
- KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšír, vyd. Praha : Grada Publishing, 2001.720 s. ISBN 80-247-0016-6.
- TELLIS, G.: Reklama a podpora predaj. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 620s. ISBN 80-7169-997-7.
- DE PELSMACKR, P. - GUENS, M. - VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
- KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 1 .vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
- BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing, l.vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 430 s. ISBN 80-7179-577-1.
- VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, M. Reklama: jak délat reklamu. 1. vydanie. Praha :Grada Publishing, 2003. 124 s. ISBN 80-247-0557-5,
- STEEL, J. Reklama: pruzkum, príprava a plánovaní. 1. vyd. Brno : Computer Press,2003. 256 s. ISBN 80-251-0065-0.
- OGILWY, D. O reklame. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 223 s. ISBN 80-85943-25-5.
- ALSBURY, A., ROS. J. Marketing: to nejlepší z praxe. 1. vydanie Praha : ComputerPress, 2002. 280 s. ISBN 80-72266-17-9.
- Zákon číslo 40/1995 SB. o regulaci reklamy, v znení neskorších predpisov
- FORRET, M. Marketingová komunikácia, l.vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s.ISBN 80-7226-811-2.
- VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychológie reklamy. 1 .vyd. Praha : GradaPublishing, 2000. 228 s. ISBN 80-247-9067
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.