Analýza vzdelávacích potrieb
Prípona
.doc |
Typ
diplomová práca |
Stiahnuté
30 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3553 |
Posledná úprava
20.04.2017 |
Zobrazené
1 405 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Cieľom diplomovej práce je analyzovať vzdelávacie potreby v podniku na základe identifikovania aktuálneho stavu manažérskych kompetencií s porovnaním požiadaviek znalostí, schopností, postojov a zručností efektívneho manažera v súvislosti s moderným manažmentom v stále meniacom sa prostredí.
Práca sa skladá z teoretickej a výskumnej časti. V teoretickej časti sa zaoberáme stanovením si štandárd požiadaviek na manažéra vychádzajúcich z trendov moderného manažmentu, významom manažérskeho vzdelávania a záver teoretickej časti tvoria metódy analýzy vzdelávacích potrieb.
Ťažiskom práce je výskumná časť, v ktorej sa snažíme analyzovať vzdelávacie potreby vo firme Unilever Slovensko, na základe spracovania dát plynúcich z vyplnených dotazníkov. Výskum je zaujúmavý tým, že sme použli dve rôzne metódy výskumu - priamu a nepriamu, ktorých kombinácia mala slúžiť k vyššej presnosti identifikovania potrieb vzdelávania. V interpretácii sa snažíme vyvodiť určité oblasti a smery vzdelávania a rozvoja manažérov vo firme.
Hneď na začiatku by sme chceli podotknúť, že v diplomovej práci sa budeme orientovať len na analýzu vzelávacích potrieb manažérov, pretože je všeobecne známe a potvrdzuje to aj prax, že podnik je taký aké je vedenie.
Kľúčové slová:
schopnosti manažérov
svetové trendy
vzdelávanie
výkonnosť
hodnotenie potrieb
skúmanie vzorky
Obsah:
- Úvod:
TEORETICKÁ ČASŤ
1. Požiadavky na schopnosti manažérov orientované na budúcnosť
1.1. Východiská a očakávané schopnosti manažéra na prelome tisícročia.
1.2 Manažér budúcnosti podľa svetových trendov
1.3 Trendy rozvoja štýlu riadenia
1.3 Čo ovplyvňuje riadiacu prax na Slovensku:
2. Význam vzdelávania manažérov
2.1. Význam vzdelávania manažérov z rôznych hľadísk
2.2 Podmienky pre efektívny rozvoj manažérov
2.3 Aké sú hrozby a bariéry pri vzdelávaní
3. Metódy analýzy vzdelávacích potrieb.
Východiská pre analýzu vzdelávacích potrieb
Niektoré prístupy k analýze vzdelávacích potrieb
3.2 Aké informácie k tomu potrebujem?
3.3 Zisťovanie rozdielov medzi súčasnou a požadovanou výkonnosťou:
3.4.Techniky analýzy
Nástroje a techniky pre hodnotenie potrieb
II. VÝSKUMNÁ ČASŤ
4. Cieľ výskumu
5.Výskumné hypotézy.
6. Metóda výskumu
7. Charakteristika skúmanej vzorky
8. Výsledky výskumu
9. Interpretácia výsledkov výskumu
Záver
Literatúra
Príloha
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.