Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Biatec - diplomová práca

«»
Prípona
.doc
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4518
Posledná úprava
21.09.2017
Zobrazené
1 704 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Každej banke záleží na tom, aby sa vryla do povedomia verejnosti, a to v čo najširšom okruhu jej pôsobnosti. Tomuto účelu slúži marketingová komunikácia. Komunikovať
v marketingovej filozofii znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s produktmi
a službami, vysvetľovať ich vlastnosti a použitie, vyzdvihnúť ich úžitok, kvalitu, hodnotu
a prospešnosť, a na druhej strane zostať otvorený a nebrániť sa informáciam prichádzajúcim z externého prostredia, vedieť aj počúvať, prijímať podnety a reagovať na požiadavky klientov. Je samozrejme, že tak ako sa rozširuje sortiment bankových produktov, vznikajú nové a nové trhy, a tak musí komunikácia nachádzať nové a nové prostriedky.
Už nepostačujú vnútorná a vonkajšia architektúra, jednoduché nápisy na označenie inštitúcie, logotypy a podobne, ktoré sú síce nadalej nenahraditeľné v danom mieste pôsobenia, avšak na inom mieste alebo v inom časovom úseku strácajú akýkoľvek efekt. Hľadajú sa prostriedky, ktoré by upútali klientov. Tak, ako vznikajú nové bankové produkty rovnakého druhu, tak vzniká konkurencia, ktorá vyžaduje od seba odlišovať jeden konkrétny produkt od druhého a zvýrazniť vlastnosti bankovej inštitúcie, ktorá ponúka uvedené produkty. To si vyžaduje nové formy komunikácie.

Kľúčové slová:

bankový marketing

mentálny aspekt

identita banky

marketing

komunikácia



Obsah:
  • Marketingová komunikácia banky - I. časť
    Stratégia komunikácie
    Integrácia komunikácie s marketingovou politikou
    Jasný charakter stratégie komunikácie
    Komunikácia a trhová pozícia
    Identita banky
    Materiálny aspekt
    Aspekt charakteru banky
    Aspekt imidžu klienta
    Mentálny aspekt
    Aspekt dvojstranného vzťahu
    Kultúrny aspekt
    Marketingová komunikácia
    II. časť
    Realizácia marketingovej komunikácie
    Integrácia personálu do vybranej politiky komunikácie
    Kontrola návratnosti prostriedkov vynaložených na komunikáciu
    Možnosti rozširovania komunikácie
    Záver
    Bank.sektor na Slovensku
    Pohľad do slovenského bankového sektoru
    1. Firemná kultúra
    2. Pozície v bankách na Slovensku
    3. Pracovné podmienky v bankách
    4. Čo mi to dá z pohľadu budúcej kariéry

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko