Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Diplomová práca na tému E-Learning

«»
Prípona
.doc
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
39 x
Veľkosť
1,0 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11396
Posledná úprava
28.11.2018
Zobrazené
3 114 x
Autor:
fabok
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľmi tejto práce bolo zvýšiť celkové povedomie o e-Learningu a napomôcť tak celospoločenskej diskusii na túto tému. Cieľom nebolo predstaviť e-Learning ako jediné a najlepšie riešenie reformy vzdelávania, ale poukázanie na jeho silné aj slabé stránky. Na aplikáciu e-Learningu vplýva množstvo faktorov, ktoré boli spomenuté a rozvedené v tejto práci. Ich znalosť napomôže k lepšiemu využitiu výhod ponúkaných e-Learningom a tak isto pomôže vyhnúť sa negatívam pri jeho nasadení. Riešenie problémov nedostatočnej informačnej gramotnosti nie je v silách jednotlivca, ale musí sa premeny účastniť celá spoločnosť. Použitie elektronického vzdelávania musí ísť bok po boku s vývojom informačnej spoločnosti.

Kľúčové slová:

learning

demografia

reforma

vzdelávanie

zaostalosť

využívanie



Obsah:
  • OBSAH 6
    ÚVOD 8
     Ciele práce 9
    KAPITOLA 1 VZNIK A GENÉZA E LEARNINGU. 10
    • História elektronického vzdelávania sa 10
     Dištančné vzdelávanie pomocou elektronických médií 10
     Dištančné vzdelávanie pomocou počítačov 11
     Dištančné vzdelávanie pomocou informačných systémov 12
    • Historický vývoj technológií a prístup k ich využívaniu 14
     Hardware 14
     Elektronické komunikačné systémy 17
     IKT - Informačno-komunikačné technológie 18
    • História a vývin spoločenskej objednávky e Learningu. 19
    • Umiestnenie e Learningu na trhu so vzdelávaním 20
     Hlavné nenaplnené predstavy o uplatnení e Learningu: 22
    KAPITOLA 2 POROVNANIE FAKTOROV OVPLYVŇUJÚCICH EFEKTÍVNE NASADENIE E LEARNINGU 25
    • Efektivita e Learningu 25
    Faktory vzdelávania 27
     Žiak 27
     Učiteľ 29
     Učenie 30
    Obsah ako faktor 31
    Prostredie ako súhra faktorov 34
     Demografické 34
     Geografické 34
     Kultúrne 35
     Výukové prostredie 36
    Zdroje 37
    Technológia 38
     Zhrnutie 43
    KAPITOLA 3 UPLATNENIE E LEARNINGU, VYUŽITIE JEHO VÝHOD PRI REFORME VZDELÁVANIA 44
    Príčiny zaostalosti Slovenska 45
     História 45
     Prítomnosť 46
     IKS -Informačno - komunikačné systémy a ich dostupnosť 48
     Postupy vzdelávania 50
    Prínos a využívanie IKT 51
     Teleprojekt 51
     Projektové vyučovanie 52
     Projektové vyučovanie, jeho fázy 54
     Odporúčania 55
    Školské stupne 55
     Vysoké školstvo 55
     Stredné a základné školstvo 57
     Infovek 57
    Vládne projekty 59
     eEurope 59
     eEurope+ 59
     eSlovakia 60
     Zhrnutie 60
    ZÁVER 63
    POUŽITÁ LITERATÚRA 65
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko