Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Kvantitatívny marketingový výskum

«»
Prípona
.doc
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
6,0 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21715
Posledná úprava
28.03.2009
Zobrazené
5 861 x
Autor:
primalex
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pre každý moderný marketingovo orientovaný podnik, to znamená podnik, pohybujúci sa v súčasnej tržnej a nadmieru turbulentnej ekonomike, je dôležitá znalosť situácie na trhu, zisťovanie potrieb a požiadaviek spotrebiteľov a vytváranie atraktívnej ponuky pre jednotlivé cieľové segmenty, k čomu je nevyhnutné mať veľmi kvalitné a včasné informácie. Nie nadarmo hovoríme v súčasnej dobe o informačnej spoločnosti. Je nutné zlúčiť tie informácie, ktoré sami manažéri požadujú a tie ktoré reálne potrebujú. K tomu by si mal každý podnik vybudovať svoj vlastný marketingový informačný systém. Správne koncipovaný systém informácii tak vedie k úspešnejšiemu riadeniu firmy a k lepšiemu marketingovému riadeniu.

O marketingovom výskume možno povedať, že jednou zo základných súčastí vedenia organizácie. Firma ale najmä jej marketingoví pracovníci sa vždy snažia získať informácie o tom čo a prečo spotrebitelia chcú a potrebujú. V mojej diplomovej práci som sa zaoberala najmä produktami medzinárodnej spoločnosti Danone, ktorá je vhodným príkladom toho ako možno nové informácie o tom, čo spotrebitelia chcú a potrebujú transformovať do produktov, ktoré majú úspech v celosvetovom merítku.

Kľúčové slová:

marketingový výskum

primárny výskum

sekundárny výskum

kvantitatívne metódy

kvalitatívne metódy

koeficient korelácie

dotazník



Zdroje:
  • 1.) KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti, 1.vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 227 s. ISBN - 802470966X
  • 2.) MALÝ, V. Marketingový výzkum : teorie a praxe, 1.vyd. Praha : Oeconomica, 2004. 181 s. ISBN – 8024507617
  • 3.) HAGUE, P. Průzkum trhu, 1.vyd. Brno : Computer Press, 2003. 234 s. ISBN – 8072269178
  • Časopisy:
  • 18.) Danone za rok 2005, Marketing a Media, 2006, č.12,str.4, ISSN 1212-9496
  • 19.) Prehľad počtu zásahov v televíznej reklame, Marketing a Media, 2006, č.8,12,16, ISSN 1212-9496
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko