Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Marketingová stratégia predaja

«»
Prípona
.doc
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
14 x
Veľkosť
0,9 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
24548
Posledná úprava
27.05.2009
Zobrazené
2 946 x
Autor:
juromi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Diplomová práca „Marketingová stratégia predaja“ je spracovaná v Technickej gume, a.s. Technická guma, a.s. ako jeden, aj v rámci Slovenska, len stredne veľký výrobný podnik pre lisované gumové výrobky, má problém vyrábať výrobky s nízkou ziskovosťou a rozdielnosťou v porovnaní s konkurenciou. Veľkí konkurenti disponujú škálou výhod, ktoré im umožňujú znižovať náklady. Spomenuté fakty sa v priebehu minulých rokov v značnej miere pričinili na poklese tržieb, čomu sa vedenie firmy snaží čeliť vyvíjaním rôznych marketingových aktivít.
Cieľom diplomovej práce je na základe analýzy súčasného stavu navrhnúť vhodnú marketingovú stratégiu predaja na podporu zvýšenia obratu v T.G., a.s.
V prvej časti diplomovej práce teoreticky charakterizujeme marketingovú stratégiu, jej zameranie, proces rozpracovania a druhy marketingovej stratégie pre rôzne typy podnikov.
V druhej časti sa zoznámime s históriou a súčasnosťou firmy, gumárenského priemyslu v Hnúšti.
Tretia časť diplomovej práce obsahuje návrh marketingovej stratégie predaja zameranej na zvýšenie obratu firmy TG.

Kľúčové slová:

marketingová stratégia

obrat

predaj

analýza konkurencie

analýza tržieb

analýza zákazníka


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko