Organizácia výskumu trhu v SR
Popis:
Výskum trhu má nezastupiteľný význam v podnikaní a to hlavne pri znižovaní rizika. Manažérom umožňuje získavať relevantné informácie o trhu a ich aktualizáciu. Prispieva k dobrému spoznávaniu zákazníkov a taktiež ich potrieb, ale aj k identifikácii potrieb a príležitostí na trhu. Výskum trhu má významnú úlohu pri spracúvaní marketingových stratégií a tiež pri spätnom hodnotení účinnosti nástrojov v marketingu.
Metodicky je práca zložená z troch častí. Prvá kapitola sa venuje výskumu trhu, jeho charakteristike, zameraniu a členeniu. Zameriavame sa v nej na výskum trhu a jeho jednotlivé aspekty. Priblížime jeho význam v marketingu. Poukážeme na rozdiel medzi marketingovým výskumom a výskumom trhu.
Druhú časť diplomovej práce tvorí samotná organizácia výskumu trhu a jej etapy. Informačné zdroje a rôzne možnosti dopytovania sa respondentov.
Poslednú časť je aplikačná časť a tvorí ju samotná organizácia výskumu kozmetického trhu a kozmetických výrobkov pre firmu Marionnaud Parfumeries.
Kľúčové slová:
ORGANIZÁCIA VÝSKUMU KOZMETICKÉHO TRHU NA SLOVENSKU
ORGANIZÁCIA VÝSKUMU TRHU
Marionnaud Parfumeries
Zdroje:
- Audigier, G. : Marketing et action commerciale, Gualino éditeur, Paris, 2003
- Bárta, V., Bártová, H.: Marketingový výskum trhu, Economia, Praha, 1991
- Boučková, J. a kolektív: Marketing, C.H. Beck, Praha 2003
- Chee, H., Harris, R.: Global Marketing Strategie, Pitman Publishing, London 1998
- Kita, J.: Marketing. Prípadové štúdie. Ekonóm, Bratislava 1999
- Kotler,P., Amstrong, G.: Marketing. Slovenské pedagogické nakladateľstvo, Bratislava 1991
- Kulčáková, M., a kolektív: Výskum trhu, Edičné stredisko EÚ v Bratislave, 1994
- Lesáková, D. a kolektív: Marketing. Súbor statí. Fond rozvoja ľudských zdrojov PHARE Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996
- Martin, C., Kita, J.: Marketing, Ekonóm, Bratislava 1999
- Mesárošová, M., Mesároš, F: Marketingový výskum. Ekonóm, Bratislava 2002
- Nykryn, J.: Výzkum zahraničných trhu, SNTL/ ALFA, Praha 1985
- Přibová, M. a kolektív: Marketingový výskum v praxi. Grada Publishing, Praha 1996
- Richterová, K., a kolektív: Vybrané kapitoly a príklady z prieskumu trhu. Edičné stredisko EÚ, Bratislava, 1995
- Richterová, K., Klepochová, D., Vokounová, D.,: Metódy marketingového výskumu. Ekonóm, Bratislava, 1999
- Richterová, K., a kolektív: Štúdie z prieskumu trhu. Ekonóm, Bratislava, 2000
- Richterová, K., a kolektív: Marketingový výskum. Ekonóm, Bratislava, 2002
- Urban, E.: Medzinárodný marketing, Alfa, Bratislava, 1992
- Urban, E. a kol.: Medzinárodný marketing, Ekonóm, Bratislava, 1999
- Urban, E.: Medzinárodný marketing, Ekonóm, Bratislava, 2001
- Urban, E. a kol.: Vybrané problémy medzinárodného marketingu, Ekonóm, Bratislava, 1998
- Urban, Zorkóciová, Karvaš: Medzinárodný marketing. Prípadové štúdie. Editačné stredisko EU, Bratislava, 1994
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.