Rodovo citlivá výchova
«»
Prípona
.pdf |
Typ
diplomová práca |
Stiahnuté
2 x |
Veľkosť
0,5 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
20553 |
Posledná úprava
08.03.2009 |
Zobrazené
1 402 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Pravdepodobne najčastejším javom v školách sú interakcie žiakov/čiek a učiteľov/liek. Učiteľky/lia sa každodenne zaoberajú problematikou obsahu vzdelávania, pochvál, spätnej väzby, disciplíny a noriem správania v triede. Snahou učiteľov/liek je pristupovať k všetkým žiakom/čkam rovnako a pripraviť ich do života tak, aby sa „nestratili“. Špeciálne učiteľky/lia
občianskej a etickej výchovy si kladú za cieľ vychovať zo žiakov/čiek takých/é občanov a občianky spoločnosti, ktorí/é budú poznať svoje práva a vedieť ich uplatniť, budú napĺňať myšlienky demokracie v spoločnosti.
Kľúčové slová:
diplomová práca
výchova
pohlavie
rod
Zdroje:
- ASPEKT : feministický kultúrny časopis. Zodp. red. Jana Cviková, Jana Juráňová. 1/2000.
- Bratislava : Záujmové združenie žien Aspekt, 2000. ISSN 1336-099X
- ARCHER, J. – LLOYD, B. 2000. Výchova chlapcov a dievčat. In: Aspekt, 2000, č. 1, s. 48-58.
- BAČOVÁ, V. 2000. Súčasné smery v psychológii : hľadanie alternatív pozitivizmu. Prešov :
- Prešovská univerzita, 2000. ISBN 80-88885-81-7
- BAČOVÁ, V. 1997. Identita v sociálnej psychológii. In: VÝROST, J. – SLAMĚNÍK, I.: Sociální
- psychologie : sociálna psychológia. Praha : ISV, 1997, s. 211-234.
- BAUMGARTNER, F. 1997. Sociálne poznávanie. In: VÝROST, J. – SLAMĚNÍK, I.: Sociální
- psychologie : sociálna psychológia. Praha : ISV, 1997, s. 99-124.
- BENEDICT, R. 1999. Vzory kultúry. Bratislava : Kalligram, 1999. ISBN 80-7149-293-0
- BERTRAND, Y. 1998. Soudobé teorie vzdělávání. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-216
- .....
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.