Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Výber dôchodkovej správcovskej spoločnosti

«»
Prípona
.doc
Typ
diplomová práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
1,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36749
Posledná úprava
13.02.2011
Zobrazené
1 526 x
Autor:
caca91
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom diplomovej práce bolo objasniť správanie a rozhodovanie spotrebiteľov, charakterizovať trh starobného dôchodkového sporenia na Slovensku a na základe prieskumu určiť, podľa ktorých faktorov sa sporitelia rozhodli pre konkrétnu dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Zároveň v závislosti od výsledkov navrhnúť opatrenia pre spoločnosť ING, vďaka ktorým by získala na trhu starobného dôchodkového sporenia konkurenčnú prevahu, udržala si existujúcich klientov a získala nových. Práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahuje 11 obrázkov, 16 grafov, 18 tabuliek a 6 príloh. Prvá kapitola je venovaná charakteristike, modelom, faktorom a trendom spotrebiteľského správania, potrebám a hodnotám spotrebiteľov, ich vnímaniu vlastnostní produktov a nákupnému rozhodovaniu. V ďalšej časti sa charakterizuje reforma dôchodkového systému a jednotlivé dôchodkové správcovské spoločnosti. Autorka sa zameriava na finančnú skupinu ING na Slovensku a konkrétne na ING dôchodkovú správcovskú spoločnosť, a.s., jej činnosť a dôchodkové fondy. Záverečná kapitola je venovaná prieskumu rozhodnutí mladých ľudí pri vstupe do starobného dôchodkového sporenia, analýze faktorov ovplyvňujúcich ich rozhodnutia, určeniu informačných zdrojov a spokojnosti s vybranou spoločnosťou. Výsledky prieskumu, dôležité z hľadiska ING poukazujú okrem silných stránok aj na slabé stránky spoločnosti, riešením ktorých je zníženie poplatkov, častejšie bezplatné zasielanie výpisu z účtu, väčšia mediálna kampaň či intenzívnejšie informovanie sporiteľov o výnosoch

Kľúčové slová:

spoločnosť

finančné skupiny

dôchodok

faktor

trend

fondy

marketing



Obsah:
  • ÚVOD

    1. SPOTREBITEĽSKÉ SPRÁVANIE
    1.1 Potreby, produkty a hodnoty spotrebiteľov
    1.2 Charakteristika spotrebiteľského správania
    1.3 Modely spotrebiteľského správania
    1.4 Faktory spotrebiteľského správania
    1.4.1 Kultúrne faktory
    1.4.2 Spoločenské faktory
    1.4.3 Osobnostné faktory
    1.4.4 Psychologické faktory
    1.5. Nákupné rozhodovanie spotrebiteľov
    1.5.1 Poznanie problému
    1.5.2 Zhromažďovanie informácií
    1.5.3 Hodnotenie alternatív
    1.5.4 Nákupné rozhodnutie
    1.5.5 Správanie po nákupe
    1.6 Vnímanie vlastností produktov spotrebiteľmi
    1.6.1 Kvalita, vyhotovenie a značka produktu
    1.6.2 Služby
    1.7 Trendy v spotrebiteľskom správaní
    1.7.1 Environmentálne orientované správanie
    1.7.2 Maximalizácia kvality života
    1.7.3 Finančné zabezpečenie staroby

    2. STAROBNÉ DÔCHODKOVÉ SPORENIE
    2.1 Dôchodková reforma
    2.1.1 Negatíva tradičného dôchodkového systému
    2.2 Princíp fungovania starobného dôchodkového sporenia
    2.2.1 Súkromné vlastníctvo a možnosť dedenia úspor
    2.2.2 Bezpečnosť sporenia v druhom pilieri
    2.2.3 Päťstupňová kontrola
    2.3 Prehľad dôchodkových správcovských spoločností
    2.3.1 Allianz – Slovenská dôchodková správcovská spoločnosť, a.s.
    2.3.2 Winterthur, dôchodková správcovská spoločnosť, a.s.
    2.3.3 VÚB Generali, dôchodková správcovská spoločnosť, a.s.
    2.3.4 Aegon, dôchodková správcovská spoločnosť, a.s.
    2.3.5 ČSOB, dôchodková správcovská spoločnosť, a.s.
    2.3.6 ING, dôchodková správcovská spoločnosť, a.s.
    2.4 ING Group
    2.4.1 Medzinárodné akvizície
    2.4.2 Špeciálne programy
    2.5 ING na Slovensku
    2.5.1 ING Životná poisťovňa, a.s.
    2.5.2 ING Bank N.V.
    2.5.3 ING Tatry – Sympatia, doplnková dôchodková sporiteľňa, a.s.
    2.5.4 ING Employee Benefit
    2.5.5 Charitatívna činnosť
    2.6 ING Dôchodková správcovská spoločnosť, a.s.
    2.6.1 Dôchodkové fondy ING DSS

    3. PRIESKUM ROZHODOVANIA MLADÝCH ĽUDÍ O STAROBNOM DÔCHODKOVOM SPORENÍ A VÝBERE DÔCHODKOVEJ SPRÁVCOVSKEJ SPOLOČNOSTI
    3.1 Účel prieskumu
    3.2 Metodika prieskumu
    3.3 Výsledky prieskumu
    3.4 Výsledky dôležité z hľadiska návrhov a odporúčaní pre ING DSS
    3.5 Ohraničenia prieskumu
    3.6 Závery a odporúčania pre ING

    ZÁVER

    ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV

    PRÍLOHY
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko