Business Plan - firma Supersound
Prípona
.docx |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
11 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9033 |
Posledná úprava
13.06.2018 |
Zobrazené
1 360 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Misia podniku
Novozaložená firma Supersound s.r.o. plánuje zahájiť výrobu reproduktorových sústav strednej až vyššej kvality, ktoré budú určené pre bytové využitie. „ Pre“ realizáciu tohto projektu hovoria i vývojové trendy stále rastúcich nárokov zákazníka na kvalitu reprodukovanej hudby ako aj módny trend tzv. domácich kín „ DVD“
( Digital Video Disk), ktorý sa taktiež nezaobíde bez kvalitných reproduktorových sústav.
Na trhu pôsobia prevažne renomované zahraničné firmy, ktorých ceny sú aj pre „náročnejších“ zákazníkov príliš vysoké. Trhovú príležitosť vidí firma v ponúknutí porovnateľnej a vyššej kvality za nižšie ceny. Tajomstvo úspechu tu spočíva v umení transforácie kvantitatívnych výsledkov meraní na výslednú kvalitu zvuku, teda vedieť ako na to. Toto know-how je hlavnou „zbraňou“ majiteľa firmy, ktorý pôsobil niekoľko rokov ako vývojový pracovník v renomovanej zahraničnej firme, ktorá sa zaoberá vývojom a výrobou reproduktorových sústav. Cenné poznatky využije Supersound s.r.o. pri vývoji nových, kvalitných protopypov reproduktorových sústav, podľa ktorých sa bude realizovať malosériová výroba. Po etablovaní sa na slovenskom trhu plánuje firma Supersound vstúpiť i na okolité trhy. Predpokladaný počet zamestnancov
Kľúčové slová:
prostriedky firmy
očakávaný zisk
konkurencia
marketingový plán
organizácia
analýza podniku
náklady firmy
Obsah:
- 1 ZHRNUTIE PROJEKTU 1
2 OPIS FIRMY 2
Misia podniku 2
Technická základňa 3
Finančné prostriedky firmy, Očakávaný zisk 3
3 Definícia produktu 4
Predmet činnosti, Popis výrobku 4
4 DEFINÍCIA ODVETVIA 4
Výsledky prieskumu trhu: 5
5 KONKURENCIA 5
6 VÝHODY OPROTI KONKURENCII 7
Konkurenčná výhoda 7
SWOT ANALÝZA 7
Predpokladaný trhový podiel 8
Systém predaja a marketingu 9
7 MARKETINGOVÝ PLÁN 9
Zákazníci 9
Systém určovania ceny 12
8 VÝROBNÝ PROCES A DODÁVATELIA 16
Výrobný proces 16
Dodávatelia: 18
9 ORGANIZAČNÝ PLÁN 18
Plánovaná organizačná štruktúra 18
10 DOPAD NA ŽIVOTNÉ PROSTREDIE 21
11 FINANČNÁ ANALÝZA PODNIKU 22
Odpisy HIM a NIM 22
Predpokladané fixné náklady firmy: 23
Break Even Point - Bod zlomu 25
Plán tržieb na rok 2001 26
Splátkový plán úveru 27
Leasing motorových vozidiel 30
Výsledovka 31
Súvaha 32
Cash flow k 33.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.