Kaviareň Omar - biznis plán
«»
Popis:
1. Zhrnutie projektu
Hlavným cieľom kaviarne OMAR je podávanie kvalitnej kávy a iných studených a teplých alkoholických a nealkoholických nápojov v príjemnom prostredí. Cieľovú skupinu predstavujú ľudia rôznej vekovej kategórie (hlavne vo veku od 18 – 60 rokov). Dodávanie zabezpečujú spoľahliví a vyhovujúci dodávatelia z okolia.
V okolí kaviarne sa nachádza niekoľko konkurenčných podnikov.
Veľmi dôležité je informovať verejnosť o kaviarni. To zabezpečujeme prostredníctvom reklamy, inzerátu v novinách a prostredníctvom internetu. Počas podnikania sa snažíme podporovať predaj hlavne rôznymi akciami a zľavami, napr. koláčik ku káve zdarma, ...
Kaviareň OMAR by chcela požiadať o úver vo výške 10000 eur na rekonštrukciu sociálnych zariadení, pretože kvalitu týchto priestorov považujú za jednu z najdôležitejších.
O úver budú žiadať vo VUB banke, výška splátky bude 3333,3 euro ročne a úver by mal byť splatený do troch rokov.
Kľúčové slová:
kaviareň
nápoje
úver
splátky
podnikateľský plán
marketingový plán
finančný plán
poslanie podniku
trh a konkurencia
marketingový mix
SWOT analýza
Obsah:
- 1. Zhrnutie projektu 3
2. Opis podniku 4
Základné informácie 4
Vývoj podniku 5
Predmet, poslanie a vízia podniku 5
Súčasný stav podniku 5
3. Opis produktu 7
Výhody kaviarne OMAR oproti konkurencii: 7
4. Trh a konkurencia 8
Popis celkového a cieľového trhu 8
Popis konkurencie kaviarne OMAR: 8
5. Marketingový mix 10
Produkt 10
Cena 10
Distribúcia 10
Komunikácia 11
SWOT analýza 12
6. Výrobný proces 13
7. Organizačný plán 14
Pracovná náplň jednotlivých zamestnancov 14
Motivácia a odborný rast pracovníkov 15
8. Dopad na životné prostredie 16
9. Finančný plán 17
10. Doklady 27
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.