Krízový manažment - Krízový plán podniku Panasonic
«»
Popis:
Krízový plán podniku Panasonic.
3. Analýza stupňa ohrozenia
Na základe stanovenia polohy ohnísk kríz v matici vyplýva, že firma Panasonic Electronic Devices Slovakia s.r.o. je ohrozená krízami len v malej miere. Najväčšie ohrozenie sa môže očakávať od K3, K4 a K6, pretože pravdepodobnosť jej vzniku je stredná a účinok na podnik je zničujúci. Rovnaký účinok na podnik majú krízy K1, ale s malou pravdepodobnosťou ich vzniku...
4. Návrh stratégie krízového manažmentu
Na základe zistených a predpokladaných kríz volíme stratégiu odvrátenia, zabránenia vzniku kríze, ktorú aplikujeme už pri prvých náznakoch potenciálnej hrozby. Hlavný význam tejto stratégie spočíva v rozpoznaní krízových javov na základe analýze nepriamych vplyvov, ležiacich mimo vlastnej udalosti v skorom nasadený proti opatrení...
Kľúčové slová:
krízový plán
krízový manažment
Obsah:
- 1. Popis firmy Panasonic
2. Určenie krízového potenciálu podniku
3. Analýza stupňa ohrozenia
4. Návrh stratégie krízového manažmentu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.