Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Kvetinárstvo a záhradníctvo Magnólia - podnikateľský plán

«»
Prípona
.zip
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
84 x
Veľkosť
6,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40077
Posledná úprava
28.02.2023
Zobrazené
7 166 x
Autor:
unizak
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Semestrálna práca podľa požiadaviek cvičiacich na Žilinskej univerzite - predmet Ekonomika a manažment podniku. Vypracovanie a odovzdanie takéjto práce je pre denných študentov povinné. Tento podnikateľský plán chápeme ako určitý typ zápočtovej práce, aj na základe vysledkov tohto projektu je študent denného štúdia pripustený na skúšku. Tento podnikateľský plán úspešne prešiel zápočtom. Ide o podnik s právnou formou živnosti. Má formu skenovaných strán.
...
1. Charakteristika zámeru

Podnikateľský plán predkladám na vytvorenie vlastného pracovného miesta, nakoľko som nezamestnaná a za účelom získania dlhodobého kapitálu úveru v hodnote 8 000 € na začiatok podnikania. Podnikateľská činnosť bude vykonávaná na základe živnostenského oprávnenia.
...
2. Opis firmy

Cieľom firmy je poskytovanie služieb týkajúcich sa predaja širokého sortimentu kvetín a krov konečnému spotrebiteľovi a s tým spojená poradenská činnosť. Ponuka kvetinárstva a záhradníctva MAGNÓLIA bude veľmi rôznorodá. Firma bude svojim zákazníkom ponúkať kytice zo živých kvetov, ikebany na slávnostné stoly, rôzne druhy črepníkov, zeminy na pestovanie izbových rastlín, ozdoby na rôzne príležitosti.
...

Kľúčové slová:

ekonomika

manažment

manažment podniku podnik

podnikanie

podnikateľský plán

firma

kvetinárstvo

swot

trh

zámer

produkt

cena

tovar

služba

analýza trhu

konkurencia

marketing

financie



Obsah:
  • 1. charakteristika zámeru
    2. opis firmy
    3. predmet podnikania
    4. ciele firmy
    4.1 krátkodobé ciele
    4.2 dlhodobobé ciele
    5. zabezpečenie kvality
    6. charakteristika tovarov a služieb
    7. priestory podniku a technické vybavenie
    8. organizačná štruktúra podniku
    9. analýza trhu
    9.1 trhová kapacita a trhový potencionál
    9.2 konkurencia
    9.3 silné stránky konkurencie
    9.4 slabé stránky konkurencie
    10. marketingová a trhová stratégia
    10.1 umiestnenie firmy
    10.2 produkty
    10.3 reklama
    10.4 ceny
    10.5 dodávatelia
    10.6 zákazníci
    10.7 profil zákazníka
    11. analýza S.W.O.T
    11.1 silné stránky podniku
    11.2 slabé stránky podniku
    11.3 príležitosť
    11.4 hrozby
    12. finančný plán + prílohy

Zdroje:
  • prednášky
  • semináre
  • prezentácie
  • vzorový projekt
  • internet
  • odborná literatúra
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko