Manažérsky projekt - PROFIgips, s.r.o.
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
30 x |
Veľkosť
0,8 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
13526 |
Posledná úprava
26.03.2021 |
Zobrazené
1 655 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Spoločnosť vznikla v roku 1998 ako súkromná firma PROFIgips. Na začiatku zamestnávala 10 zamestnancov, ktorých počet sa každoročne zvyšoval, až dosiahol súčasných 30 zamestnancov. Firma začínala s menšími zákazkami až do roku 2004. V roku 2004 sa pretransformovala na PROFIgips, s.r.o. a získala prvú veľkú ponuku pracovať na automobilke KIA Motors Slovakia Žilina. Postupne sa priberali ďalšie ako napríklad Archív SPP Bratislava, Multifunkčný objekt centrum Chodov a mnoho ďalších. V auguste 2007 firma získala ďalšiu veľkú zákazku a to výstavba závodu Hyundai v Nošoviciach.
Našim hlavným cieľom je presadiť sa v oblasti dodávky a montáže sádrokartónových systémov.
Ďalšími činnosťami firmy je zatepľovanie fasád, montáž systémov pasívnej požiarnej ochrany Hilti. K všetkým uvedeným činnostiam má firma potrebné osvedčenie a certifikáty. V poslednom čase spolupracujeme hlavne so spoločnosťami TAKENAKA EUROPE a SKANSKA CZ. Pri svojej práci používame výlučne osvedčené materiály a technológie, napr. Rigips, AMF, USG, Amstrong, Hilti atď.
...
Kľúčové slová:
manažment
manažér
manažérsky projekt
ekonomika
predmet činnosti
vízia firmy
služby
služba
SWOT
SWOT analýza
HR
ľudské zdroje
konkurencia
reklama
marketing
zamestnanec
marketingový plán
Obsah:
- Obsah 2
1. opis a charakteristika firmy 3
1.1. Identifikácia 3
1.2. Historický vývoj 3
2. Poslanie, predmet činnosti vízia a filozofia podniku 4
2.1. Poslanie 4
2.2. Vízia 4
2.3. Predmet činnosti 5
2.4 Filozofia 6
3. Opis a charakteristika činnosti 6
3.1 Sadrokartónové priečky 6
3.2. Predsadená stena 7
3.3. Podhlľady 8
3.4. Kazetové podhľady 10
4. Analýza prostredia 12
4.1 SWOT analýza 12
4.2 Vonkajšie prostredie 12
4.2.1. Sociálny vplyv 12
4.2.2. Technologické faktory 13
4.2.3. Ekonomický vplyv 13
4.2.4. Ekologický vplyv 13
4.2.5. Politický vplyv 14
4.2.6. Príležitosti 14
4.2.7. Hrozby 14
4.3. Vnútorné prostredie 15
4.3.1. Silné stránky 15
4.3.2. Slabé stránky 15
4.3.3. Ľudské zdroje 16
4.4. Konkurenčné postavenie 16
4.5. Zhrnutie 17
5. Strategické ciele 18
5.1. Sústava cieľov 18
5.2. Prostriedky a spôsoby 20
6. Zabezpečenie stratégií 21
6.1. Plán poskytovaných služieb 21
6.2. Obchodný a marketingový plán 22
6.3. Finančné zabezpečenie 22
6.4. Organizačná štruktúra 23
6.5. Personálne zabezpečenie 25
6.6. Informačný a kontrolný systém 26
7. Záver 27
Zdroje:
- Firemné informácie poskytnuté firmou PROFIgips s.r.o.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.