Marketingová štúdia - Spoločnosť BAŤA, a.s.
«»
Popis:
Profil spoločnosti
Spoločnosť BAŤA, a.s. bola založená v roku 1894 Tomášom Baťom. Spoločnosť BAŤA prevádzkuje svoje aktivity na celom svete, jej činnosť na piatich kontinentoch je riadená štyrmi regionálnymi obchodnými jednotkami (MBU). Každá z týchto MBU je samostatným podnikateľským subjektom a môže sa rýchlo adaptovať na zmeny na trhu a využívať potenciálne príležitosti pre rast.
Sila spoločnosti BAŤA je daná jej celosvetovou prítomnosťou. Všetky miestne pobočky majú vlastné vedenie, ale každá z nich ťaží zo vzťahov k nadnárodnej organizácii čo sa týka informačných systémov, inovácií produktov, alebo nákupu.
Kľúčové slová:
marketingová štúdia
BAŤA
SWOT analýza
BCG matica
GE matica
marketingová správa
kritický bod rentability
Obsah:
- Profil spoločnosti
Firemná ponuka
Výsledok v hospodárení pre jednotlivé výrobky
Analýza vývoja trhového podielu jednotlivých produktov a ostatných trhových veličín
Model očakávanej hodnoty a model ideálneho produktu
SWOT analýza
BCG matica
GE matica
Kritický bod rentability
Záverečná marketingová správa
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.