Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Marketingové plánovanie, prieskum trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5787
Posledná úprava
28.11.2017
Zobrazené
1 132 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Poslanie a ciele podniku

Verejná obchodná spoločnosť pod názvom Pretty Woman, ktorá sa zaoberá maloobchodným predajom dámskej konfekcie veľkosti XXL.
Sídlime v moderných prenajatých priestoroch, ktorých súčasťou sú aj skladové priestory, a to vo frekventovanej časti mesta Sereď na ulici M.R. Štefánika.

Marketingové plánovanie

Prioritou každého podniku a teda aj nášho je, aby v prvom rade uspokojoval dopyt a prinášal zisk. Hlavným cieľom obchodnej spoločnosti Pretty Woman bude v prvom roku podnikania získať 20% podiel na trhu v meste Sereď a v jeho okolí (vidiek). V treťom roku podnikania je snahou podniku zvýšiť podiel na trhu na 50%. Ďalej v časovom horizonte piatich rokov počítame aj s expandovaním do okresného mesta Galanta, kde trh s dámskou konfekciou veľkosti XXL nie je natoľko obsadený, čím plánujeme v období piatich až šiestich rokov získať podiel na trhu v celom okrese Galanta. Úspešnosť cieľov sa zabezpečí získaním a udržaním si dostatočného množstva potenciálnych zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá. Spokojný zákazník odporučí náš tovar aj svojim známym, a tak máme možnosť zväčšiť okruh našich zákazníkov. Plánujeme uspokojiť potreby a požiadavky poskytovaním tovarov vysokej kvality za prijateľné ceny. K základným princípom firmy teda patrí zostavenie ponuky atraktívnych, kvalitných a pohodlných modelov, ktoré sa bude firma snažiť predávať za dostupné ceny a zároveň byť konkurencie schopný.

Kľúčové slová:

marketingové plánovanie

marketingový plán

produkt

konkurencia

poslanie

segmentácia



Obsah:
  • Poslanie a ciele podniku 2
    Marketingové plánovanie 2
    Marketingový plán 2
    Produkt 3
    Marketingový prieskum trhu 3
    Definovanie problému a cieľa výskumu 4
    Segmentácia trhu 6
    Konkurencia 6
    Faktory ovplyvňujúce správanie zákazníkov 9
    Etapy rozhodovania o nákupe 10
    Použitá literatúra: 11

Zdroje:
  • Bartáková, Cibáková, Štarchoň - Základy marketingu. Bratislava 2007
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko