Marketingové plánovanie, prieskum trhu
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
22 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5787 |
Posledná úprava
28.11.2017 |
Zobrazené
1 173 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Poslanie a ciele podniku
Verejná obchodná spoločnosť pod názvom Pretty Woman, ktorá sa zaoberá maloobchodným predajom dámskej konfekcie veľkosti XXL.
Sídlime v moderných prenajatých priestoroch, ktorých súčasťou sú aj skladové priestory, a to vo frekventovanej časti mesta Sereď na ulici M.R. Štefánika.
Marketingové plánovanie
Prioritou každého podniku a teda aj nášho je, aby v prvom rade uspokojoval dopyt a prinášal zisk. Hlavným cieľom obchodnej spoločnosti Pretty Woman bude v prvom roku podnikania získať 20% podiel na trhu v meste Sereď a v jeho okolí (vidiek). V treťom roku podnikania je snahou podniku zvýšiť podiel na trhu na 50%. Ďalej v časovom horizonte piatich rokov počítame aj s expandovaním do okresného mesta Galanta, kde trh s dámskou konfekciou veľkosti XXL nie je natoľko obsadený, čím plánujeme v období piatich až šiestich rokov získať podiel na trhu v celom okrese Galanta. Úspešnosť cieľov sa zabezpečí získaním a udržaním si dostatočného množstva potenciálnych zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá. Spokojný zákazník odporučí náš tovar aj svojim známym, a tak máme možnosť zväčšiť okruh našich zákazníkov. Plánujeme uspokojiť potreby a požiadavky poskytovaním tovarov vysokej kvality za prijateľné ceny. K základným princípom firmy teda patrí zostavenie ponuky atraktívnych, kvalitných a pohodlných modelov, ktoré sa bude firma snažiť predávať za dostupné ceny a zároveň byť konkurencie schopný.
Kľúčové slová:
marketingové plánovanie
marketingový plán
produkt
konkurencia
poslanie
segmentácia
Obsah:
- Poslanie a ciele podniku 2
Marketingové plánovanie 2
Marketingový plán 2
Produkt 3
Marketingový prieskum trhu 3
Definovanie problému a cieľa výskumu 4
Segmentácia trhu 6
Konkurencia 6
Faktory ovplyvňujúce správanie zákazníkov 9
Etapy rozhodovania o nákupe 10
Použitá literatúra: 11
Zdroje:
- Bartáková, Cibáková, Štarchoň - Základy marketingu. Bratislava 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.