Marketingovy plán firmy FOCUS
Popis:
Cieľom práce je vytvorenie marketingového plánu a predovšetkým určenie marketingových cieľov do budúcnosti. Pomôže nám pri rozšírení pôsobenia na trhu a zvyšovaní zisku a tým zabezpečenie stáleho rastu spoločnosti FOCUS COMPUTER s.r.o.
Pre dosiahnutie týchto cieľov je nevyhnutné využívať moderné metódy marketingu ako podniková analýza, zistenie stavu konkurencie, určenie voľného segmentu trhu a iné dostupné metodiky.
Kľúčové slová:
marketing
marketingovy plan
SWOT
STEEP
Zdroje:
- 1. Csikósová A., Weiss E.: Prieskum trhu a marketing. Skriptá TUKE FBERG, 2000. ISBN 80-8073-171-3
- 2. Hlavatá N.: Marketingový plán podniku Kofola a.s.. Seminárna práca, ŽU FPV, 2008
- 3. www.focus.sk
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.