Marketingový plán firmy - Lux Prešov s.r.o
Popis:
Cieľom práce bolo poukázať na marketingovú stratégiu spoločnosti a jej aplikovanie v praxi. Taktiež som sa snažil zhrnúť odporúčanie, ktoré by spoločnosti Lux Prešov mohlo pomôcť pri dokonalejšom postavení na trhu. Spoločnosť Lux Prešov, s.r.o. si v Prešove na slovenskom trhu vybudovala stále miesto, v súčasnosti je v Prešove najväčším poskytovateľom čistiacích služieb a predajcom produktov značky KARCHER.
Kľúčové slová:
marketingový plan
mikroprostredie
makroprostrenie
marketingovy mix
Lux
trh
Obsah:
- 1. História 3
2. Charakter spoločnosti 3
2.1. Predmet činnosti spoločnosti Lux Prešov 3
3. Marketingové prostredie 4
3.1. Mikroprostredie 4
3.1.1. Interné mikroprostredie 4
3.1.2. Externé mikroprostredie 4
3.2. Makroprostredie 5
4. Segmentácia trhu 5
4.1. Charakteristika produktu 5
4.2. Marketingové stratégie diferenciácie 5
5. Marketingový mix 6
5.1. Služba 6
5.2. Cena 6
5.3. Marketingová komunikácia 6
6. Odporúčania 6
7. Záver 7
8. Použitá literatúra 7
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.