Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketingový plán firmy PEOPLE, s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12269
Posledná úprava
03.10.2019
Zobrazené
2 686 x
Autor:
tomik
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V máji roku 1997 sa začala písať história spoločnosti PEOPLE, spol. s r. o. Dnes, po desiatich rokoch existencie, sme hrdí na to, že sme sa stali stabilnou súčasťou veľmi rýchle sa rozvíjajúcej oblasti informačných technológií. Každý rok od vzniku spoločnosti sa udialo niečo významné, čo podstatne ovplyvnilo naše ďalšie smerovanie. Medzi takéto udalosti môžeme zaradiť vývoj nových produktov, dynamický rast spoločnosti, získanie významných zákaziek, budovanie pobočiek spoločnosti a mnoho ďalších. Rok 2002 bol v znamení dvoch udalostí. Prvou z nich bolo odkúpenie aktivít slovenskej pobočky spoločnosti Elanor a druhou realizácia prvých inštalácií systému HUMAN v Českej republike. V roku 2007 sme prišli na trh s novou ponukou služby OUTSOURCING. V súčasnosti máme hlavné sídlo v Žiline a pobočky v Bratislave, Piešťanoch, Banskej Bystrici a Košiciach. Spolupracujeme s významnými partnermi ako sú IBM, Microsoft, Oracle, HT Computers a mnohými ďalšími.

Kľúčové slová:

marketingový plán

segmentácia trhu

SWOT analýza

marketingový mix

podpora predaja

distribúcia

akčný plán

plánovanie zisku

produktová analýza



Obsah:
  • 1.Charakteristika firmy
    1.1.História
    1.2.Charakter firmy
    1.3.Poslanie firmy
    1.4.Vízia firmy
    1.5.Predmet činnosti
    2.Charakteristika trhu
    2.1.Segmentácia trhu
    2.2. Charakteristika produktu
    3.SWOT analýza
    4.Analýza portfólia
    4.1.Bostonský modul produktovej analýzy
    4.2.Model spoločnosti General Electric
    5.Makroprostredie
    5.1.Sociálno-demografické prostredie
    5.2.Ekonomické prostredie
    5.3.Prírodné prostredie
    6.Mikroprostredie
    6.1.Interné mikroprostredie
    6.2.Externé mikroprostredie
    6.3.Finančná analýza výsledkov firmy
    7.Marketingové ciele
    7.1.Kvalitatívne
    7.2.Kvantitatívne
    8.Celková marketingová stratégia
    8.1.Cieľová trhová pozícia
    8.2.Cieľové trhové segmenty
    8.3.Kritické faktory úspechu
    8.4.Marketingový mix
    8.4.1.Produktový mix
    8.4.2.Cenový mix
    8.4.3.Komunikačný mix
    8.4.4.Distribučný mix
    9.Akčný plán
    9.1.Plánovanie zisku
    9.2.Kontrola
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko