Popis:
V máji roku 1997 sa začala písať história spoločnosti PEOPLE, spol. s r. o. Dnes, po desiatich rokoch existencie, sme hrdí na to, že sme sa stali stabilnou súčasťou veľmi rýchle sa rozvíjajúcej oblasti informačných technológií. Každý rok od vzniku spoločnosti sa udialo niečo významné, čo podstatne ovplyvnilo naše ďalšie smerovanie. Medzi takéto udalosti môžeme zaradiť vývoj nových produktov, dynamický rast spoločnosti, získanie významných zákaziek, budovanie pobočiek spoločnosti a mnoho ďalších. Rok 2002 bol v znamení dvoch udalostí. Prvou z nich bolo odkúpenie aktivít slovenskej pobočky spoločnosti Elanor a druhou realizácia prvých inštalácií systému HUMAN v Českej republike. V roku 2007 sme prišli na trh s novou ponukou služby OUTSOURCING. V súčasnosti máme hlavné sídlo v Žiline a pobočky v Bratislave, Piešťanoch, Banskej Bystrici a Košiciach. Spolupracujeme s významnými partnermi ako sú IBM, Microsoft, Oracle, HT Computers a mnohými ďalšími.
Kľúčové slová:
marketingový plán
segmentácia trhu
SWOT analýza
marketingový mix
podpora predaja
distribúcia
akčný plán
plánovanie zisku
produktová analýza
Obsah:
- 1.Charakteristika firmy
1.1.História
1.2.Charakter firmy
1.3.Poslanie firmy
1.4.Vízia firmy
1.5.Predmet činnosti
2.Charakteristika trhu
2.1.Segmentácia trhu
2.2. Charakteristika produktu
3.SWOT analýza
4.Analýza portfólia
4.1.Bostonský modul produktovej analýzy
4.2.Model spoločnosti General Electric
5.Makroprostredie
5.1.Sociálno-demografické prostredie
5.2.Ekonomické prostredie
5.3.Prírodné prostredie
6.Mikroprostredie
6.1.Interné mikroprostredie
6.2.Externé mikroprostredie
6.3.Finančná analýza výsledkov firmy
7.Marketingové ciele
7.1.Kvalitatívne
7.2.Kvantitatívne
8.Celková marketingová stratégia
8.1.Cieľová trhová pozícia
8.2.Cieľové trhové segmenty
8.3.Kritické faktory úspechu
8.4.Marketingový mix
8.4.1.Produktový mix
8.4.2.Cenový mix
8.4.3.Komunikačný mix
8.4.4.Distribučný mix
9.Akčný plán
9.1.Plánovanie zisku
9.2.Kontrola