Marketingový plán firmy Software Security System s.r.o.
«»
Prípona
.pdf |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
162 x |
Veľkosť
2,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
1701 |
Posledná úprava
18.05.2016 |
Zobrazené
3 222 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingový plán je dôsledná analýza trhu, na ktorom ide naša firma pôsobiť. Tento marketingový plán sa snaží o rozobratie konkrétneho trhu, zároveň aj našej firmy a v neposlednom rade aj zákazníka.
Pomocou tohto plánu sme sa snažili objasniť našu firmu. Jej nedostatky a mínusy v porovnaní s konkurenciou a zároveň aj navrhli riešenia, ktoré by tieto nedostatky odstránili, resp. minimalizovali. Zároveň je v tomto pláne zanalyzované trhové prostredie v ktorom bude naša firma pôsobiť. Pomocou rôznych marketingových nástrojov sme sa snažili analyzovať trh, jeho plusy a mínusy pre našu firmu, rovnako aj naše postavenie na trhu, konkurenciu a zákazníkov. Na spokojnosť zákazníka sa zameriava celá naša firma a taktiež hlavným účelom tohto marketingového plánu bolo to, aby sme v konečnom dôsledku uspokojili a splnili požiadavky zákazníka.
Kľúčové slová:
marketingový plán
firma
trh
zákazník
kapitál
zamestnanci
SWOT analýza
Obsah:
- Úvod -3-
1. Účel marketingového plánu -4-
2. Situačná analýza -7-
3. Marketingový mix a ciele -25-
4. Stratégia -31-
5. Plány činností -32-
6. Nepredvídateľné okolnosti -33-
7. Záver -34-
8. Prílohy -35-
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.