Marketingový plán - IBap s.r.o.
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
114 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3354 |
Posledná úprava
09.04.2017 |
Zobrazené
5 086 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Ukážka:
1.1 Účel marketingového plánu
Účelom tohto marketingového plánu je zabezpečiť komplexnú prípravu projektu pre vedenie podniku IBap s.r.o. tak aby zabezpečil marketingovú stránku činnosti firmy. Cieľom marketingového plánu je odhaliť voľné miesto na trhu a nastaviť stratégiu tak, aby spomínaný podnik mohol prispôsobiť svoje plány, čím bude v budúcnosti dosahovať primeraný hospodársky rast, osloviť a prilákať čo najväčší počet nových, uspokojovať potreby stálych zákazníkov, užitočne a plodne spolupracovať s okolitým prostredím a tak pomôcť zvýšiť informovanosť, informatizáciu a internetizáciu na Slovensku
Kľúčové slová:
marketingový plán
vízia
poslanie
firma
analýza SWOT
podnik
Obsah:
- 1. Úvod
1.1 Účel marketingového plánu
1.2 Profil firmy
1.3 Poslanie
1.4 Vízia
1.5 Predmet činnosti
1.6 Trojstupňová analýza produktu
1.7 Vnútorné prostredie spoločnosti
2. Situačná analýza
2.1 Analýza prostredia
2.2 Externé mikroprostredie
2.3 Externé makroprostredie (STEEP analýza)
2.4 Analýza SWOT
2.5 Marketingový Mix
2.6 Porterová analýza
2.7 Analýza trhového prostredia
2.8 Kľúčové faktory úspešnosti
3. Ciele podniku
3.1 Strategické ciele
3.2 Ciele na najbližší rok
3.3 Ganttov model
3.4 Ansoffov model
3.5 Finančný rozpočet
3.6 Spôsob hodnotenia úspešnosti
3.7 Nepredvídateľné udalosti
4. Prílohy
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.