Popis:
Účelom marketingového plánu je na základe analýzy trhu vypracovať marketingové ciele, definovať a rozpracovať stratégie fungovania a rozvoja podniku, vypracovať plán činnosti podniku tak, aby sa tým zabezpečil dlhodobý rozvoj a prosperita podniku. Jeho cieľom je tiež rozšíriť kvalitu poskytovaných služieb, ich komplexnosť a pružne reagovať na požiadavky, potreby a záujmy zákazníkov. Marketingový plán je spracovaný v súlade s odporúčanou štruktúrou a modernou literatúrou.
Naša vízia spočíva v zabezpečení komplexnosti a konkurencieschopnosti podniku na trhu ekologických stavieb rozšírením predmetu poskytovaných výrobkov a služieb formou rekonštrukcie výrobnej haly a dokúpením technológie.
Základne ciele:
1. zvýšenie konkurencieschopnosti podniku na vnútornom trhu produktov a služieb ekologických stavieb - ČOV, vodovody a kanalizácie (rozšírenie a reštrukturalizácia podniku - výrobná, technologická, organizačná),
2. zabezpečenie primárneho postavenia podniku na vnútornom subdodávateľskom trhu ekologických stavieb prostredníctvom poskytovania komplexných služieb pokrytím každej etapy reťazca výroby a montáže komponentov ČOV,
3. zníženie ekologickej záťaže výrobného ako aj vonkajšieho prostredia (ekologicky nezávadné komponenty, energeticky úsporná technológia, stavba),
4. znižovanie regionálnych disparít (tvorba multiplikačného efektu, nové pracovné príležitosti).
...
Kľúčové slová:
čistička odpydovych vôd
čov
marketing
plán marketingový plán
fimra
analýza
situačná analýza
marketingový mix
marketingové ciele
STEEP analýza
zákazník
riziko
Obsah:
- 1. ÚVOD 1
1.1 Účel marketingového plánu 1
1.2 Profil firmy 1
1.2.1 Vízia spoločnosti 1
1.2.2 Ciele a stratégia spoločnosti 1
1.3 Zaangažovanie zainteresovaných 3
2. ZHRNUTIE 5
3. SITUAČNÁ ANALÝZA 6
3.1 Poslanie spoločnosti 10
3.1.1 Analýza firmy 10
3.1.2 Štruktúra a kapacita podniku 11
3.2 Analýza produktu 14
3.3 Analýza potrieb a očakávaní zákazníkov 16
3.3.1 Analýza zákazníka 17
3.4 STEEP analýza 18
3.5 Pohľad na odvetvie 20
3.6 Analýza trhu a konkurencie 26
3.6.1 Charakteristika trhu 26
3.6.1.1 Rast trhu 26
3.6.1.2 Segmentácia trhu 27
3.6.2 Analýza konkurencie 28
3.6.2.1 Porterov model piatich síl 31
3.7 SWOT analýza 34
4. MARKETINGOVÉ CIELE 37
4.1 Misia 39
4.2 Kvalitatívne ciele 39
4.3 Kvantitatívne ciele 39
4.4 Konečné ciele 39
4.5 Aktivity na naplnenie cieľov 40
5. STRATÉGIE MARKETINGOVÉHO MIXU 41
5.1 Produktová stratégia 41
5.2 Cenová stratégia 41
5.3 Stratégia tržieb a nákladov 42
5.4 Distribučná stratégia 42
5.5 Stratégia ľudských zdrojov 42
5.6 Procesná stratégia 43
5.7 Stratégia nákupu 43
5.8 Prezentačná stratégia 44
5.9 Komunikačná stratégia 44
6. PLÁNY MARKETINGOVÝCH ČINNOSTÍ 46
6.1 Ekonomická opodstatnenosť projektu 47
6.2 Organizácia marketingu 51
6.3 Riadenie rizika 52
7. SPÔSOB HODNOTENIA MARKETINGOVÉHO PLÁNU - 53
7.1 Voľba míľnikov 53
7.2 Stanovenie spôsobu merania úspešnosti dosahovania cieľov 53
7.2.1 Kontrola 53
8. NEPREDVÍDATEĽNÉ OKOLNOSTI 54
9. PRÍLOHY 55
Príloha č. 1: FINANCIE, ROZPOČET A PROGNÓZY 55
Príloha č. 2: ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU 55
Program č. 1: PROGRAM SEGMENTÁCIE ZÁKAZNÍKOV 55
Program č. 2: PROGRAM PREDAJNÝCH ZNALOSTÍ 55
Program č. 3: PROGRAM UPEVŇOVANIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKOM 55
Program č. 4: PROGRAM ROZVOJA KONTAKTNÝCH KANÁLOV 55
Program č. 5: PROGRAM MARKETIGOVEJ KOMUNIKÁCIE 55
Program č. 6: STRATEGICKÉ PYRAMÍDY 55
10. ZÁVER 56
11. REALIZÁCIA 57
11.1 Odsúhlasenie 57
11.2 Realizácia 57
11.3 Zaangažovanie zainteresovaných 57
12. MONITORING VÝSLEDKOV 58
Zdroje: