Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 037   projektov
0 nových

Marketingový plán - Michelin

«»
Prípona
.docx
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
44 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28649
Posledná úprava
28.11.2011
Zobrazené
1 988 x
Autor:
reggae128
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. História a charakteristika spoločnosti Michelin

Existencia spoločnosti Michelin sa datuje od roku 1888, keď bratia Eduard a André Michelinovci vo francúzskom meste Clermont-Ferrand prevzali rodinný podnik na výrobu gumených lôpt po starom otcovi Aristidovi Barbierovi. Pôvodný názov spoločnosti J.G.Bideau&spol premenovali na Michelin&spol. V roku 1889 zamestnávala fabrika na 30 akrovom poli približne 52 zamestnancov. Ich prvý nápad s gumennou brzdou nazývanou "The Silent" stimuloval ich neskorší záujem o dopravu. O tom, že budú vyrábať pneumatiky rozhodla náhoda. Jedného dňa v roku 1891 si istý cyklista prišiel do fabriky Michelinu opraviť svoje prepichnuté koleso, mimochodom značky Dunlop. Oprava trvala vyše 3 hodín, pričom museli nechať sušiť zalepené koleso cez noc. To prinútilo premýšľať Eduarda Michelina na spôsobom ako rýchlejšie opraviť pneumatiku, pričom si povedal, prečo nevyrobiť úplne novú pneumatiku.

Kľúčové slová:

marketingový plán

SWOT analýza



Obsah:
  • 1. Charakteristika a história spoločnosti Michelin 2
    2. Marketingové prostredie 4
    2.1. Mikroprostredie
    2.2. Makroprostredie
    3. Segmentácia trhu 9
    4. SWOT analýza 11
    5. Produkt 12
    6. Cena 13
    7. Distribúcia 14
    8. Marketingová komunikácia 15
    9. Dotazník 17
    10. Použitá literatúra 18

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko