Popis:
Firma NABYMAX, s.r.o. je novozaložená firma v Poprade, ktorá sa zaoberá nákupom a predajom nábytku. Firma sa chce špecializovať najmä na kancelársky nábytok, so zámerom ponúkať kompletnejšiu škálu služieb a s cieľom vybaviť kancelárske priestory s využitím najmodernejších, funkčne orientovaných kritérií.
Tento podnikateľský plán bude slúžiť najmä pre porovnanie skutočného stavu s plánovaným a pre potreby získania dlhodobého bankového úveru pre začínajúcich podnikateľov. Nachádzajú sa tu informácie o produktoch, cieľoch, o súčasnej konkurencie na trhu, analýze prostredia, aké výhody chce ponúkať NABYMAX, s.r.o. svojim zákazníkom, aká bude jeho cieľová skupina, predbežné hospodárske výsledky a podiely na trhu, aký chce spoločnosť dosiahnuť.
Poslaním firmy je ponúknuť firmám ale aj obyvateľstvu nábytok za dobrú kvalitu a rozumnú cenu. Spojiť minulé a budúce štýly do prítomnosti, tak aby každý zákazník si našiel čo potrebuje. Všetko za pomoci kvalifikovaného personálu a dodávateľov, ktorí používajú najmodernejšie a ekologicky nezávadné metódy výroby.
Strategickým cieľom firmy NABYMAX, s.r.o. je aby prenikla na slovenské, ale aj zahraničné Cdosiahnutí tohto podielu, firma chce postaviť 3 pobočky v trenčianskom, banskobystrickom a žilinskom kraji.
...
Kľúčové slová:
marketing
analýza
podnik
popis podniku
konkurencia
SWOT
trh
tovar
marketingový plán
stratégia
financie
finančné prostriedky
Obsah:
- 1. Úvod
2. Popis podniku
3. Organizačná štruktúra (popis činnosti a zodpovednosti jednotlivých pracovníkov, administrácia)
4. Analýza odvetvia
5. Konkurencia
6. SWOT analýza
7. Analýza trhu (cieľová skupina, distribúcia)
8. Analýza tovaru ( popis niektorých druhov, tvorba cien)
9. Marketingový plán a stratégia
10. Dopad na životné prostredie
11. Rozvrh finančných prostriedkov
Zdroje: