Marketingový plán - Obecná samospráva
«»
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
10 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
23802 |
Posledná úprava
12.05.2009 |
Zobrazené
2 206 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1.1. Stanovenie účelu marketingového plánu
Marketingový plán produktu je prispôsobený potrebám obecnej samosprávy. Metodika tvorby marketingového plánu vychádza so schémy „od vízie ku stratégii“
Účelom marketingového plánu je v prostredí, v ktorom sa nachádza oddychovo-relaxačná zóna, čo najlepšie využiť prírodný potenciál územia obce, identifikovať cieľové trhy a presadiť sa v konkurenčnom prostredí. Na vytýčené časové obdobie bol stanovený dlhodobý cieľ marketingového plánu a aktivity, určené osoby, ktoré budú aktivity vykonávať, miesto realizácie produktu, spôsoby dosiahnutia cieľa.
Najdôležitejším kvantitatívnym a kvalitatívnym výsledkom úspešnosti marketingového plánu je vytvorenie produktu, ktorý zabezpečí informovanosť cieľových trhov, a tým sa vytvorí dostatočná návštevnosť oddychovo-relaxačnej zóny v obci Zákamenné.
Kľúčové slová:
marketingový plán
marketingová analýza
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.