Marketingový plán - Pekáreň Kríček
Prípona
.ppt |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
40 x |
Veľkosť
6,0 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5782 |
Posledná úprava
27.11.2017 |
Zobrazené
3 380 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
História pekárne sa píše od roku 2001, keď sa Mirka Šipková, Evka Gajdošová, Jarko Papiernik, Peťo Gabriš a Majko Šimko rozhodli, že zhmotnia myšlienku o pekárni v Hornom Sŕni. Pôvodne postavili len malú firmu, kde bolo zamestnaných 10 zamestnancov, ktorí vyrábali štyri druhy výroblov. Za obdobie 5 rokov sa výrobné priestory rozšírili takmer dvojnásobne, sortiment sa rozšíril zo 4 na 30 druhov, počet pracovníkov vzrástol na necelých 40. Pekáreň zásobuje svojimi výrobkami okresy Ilava a Trenčín. Rozvozy zabezpečuje denne vlastnými úžitkovými autami.
Kľúčové slová:
Marketing
prezentácia
podnikateľský plán
úžitok
pekáreň
distribúcia
propagácia
Obsah:
- Jadro úžitku
Kvalita výroby
Značka
Variantnosť
Cena
Garancia
Propagácia
Distribúcia
Goodwill
Marketingová stratégia
SWOT - analýza
Problémy pri implementácií vytýčených strategických cieľov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.