Marketingový plán - Philadelphia Computers, s. r. o.
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
1,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4973 |
Posledná úprava
04.11.2017 |
Zobrazené
2 619 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Cieľom práce je vytvorenie marketingového plánu a predovšetkým určenie marketingových cieľov do budúcnosti. Pomôže nám pri rozšírení pôsobenia na trhu a zvyšovaní zisku a tým zabezpečenie stáleho rastu spoločnosti Philadelphia Computers s.r.o.
Pre dosiahnutie týchto cieľov je nevyhnutné využívať moderné metódy marketingu ako podniková analýza, zistenie stavu konkurencie, určenie voľného segmentu trhu a iné dostupné metodiky.
Naša spoločnosť je novým a už úspešným hráčom na Slovenskom trhu s počítačovými zostavami, predajom počítačových komponentov a realizátor počítačových sietí pre malé a stredné podniky. Do obchodného reťazca je od začiatku zaradená ako predajca tovaru konečnému spotrebiteľovi, pričom sa jedná o výrobky renomovaných výrobcov. Dúfame že vypracovanie marketingového plánu nám pomôže nahliadnuť do problematiky reklamy ako spôsobu zvyšovania zisku a zabezpečenie trvalého rastu spoločnosti
Kľúčové slová:
Marketingový plán
marketingový mix
projekt
podnik
ekonomická situácia
zákazník
Obsah:
- ÚČEL MARKETINGOVÉHO PROJEKTU 3
1. PROFIL SPOLOČNOSTI 4
2. SITUAČNÁ ANALÝZA 7
3. MARKETINGOVÝ MIX A CIELE 29
4. STRATÉGIA PODNIKU 38
5. PLÁNY ČINNOSTÍ 40
6. NEPREDVÍDATEĽNÉ OKOLNOSTI 43
7. PRÍLOHY 45
ZÁVER 56
Grafické prvky:
obrázok č.1 - organizačná štruktúra 6
obrázok č.2 - produkt 25
obrázok č.3 - trojstupňová analýza produktu 27
obrázok č.4 - porterov model 27
obrázok č.5 - schéma marketingových cieľov 34
tabuľka č.1 - ekonomická situácia Rakúska 11
tabuľka č.2 - prehľad Rakúskych bánk 12
tabuľka č.3 - základné makroekonom. ukazovatele za posledných 5 rokov 12
tabuľka č.4 - štruktúra obyvateľstva podľa veku a zamestnania 15
tabuľka č.5 - vývoj inflácie v Nemecku 15
tabuľka č.6 - prehľad hospodárskeho vývoja za minulý rok 19
tabuľka č.7 - základné makroekonom. ukazovatele za posledných 5 rokov 19
tabuľka č.8 - analýza potrieb a očakávaní zákazníkov 22
tabuľka č.9 - swot analýza 23
tabuľka č.10 - marketingové ciele 33
tabuľka č.11 - Ansoffova matica 39
tabuľka č. 12 - plán činností 1 40
tabuľka č. 13 - plán činností 2 41
tabuľka č. 14 - plán činností 3 42
graf č.1 - Gantov graf činností 40
graf č.2 - Gantov graf činností 41
graf č.3 - Gantov graf činností 42
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.