Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Marketingový plán - Philadelphia Computers, s. r. o.

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
1,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4973
Posledná úprava
04.11.2017
Zobrazené
2 619 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom práce je vytvorenie marketingového plánu a predovšetkým určenie marketingových cieľov do budúcnosti. Pomôže nám pri rozšírení pôsobenia na trhu a zvyšovaní zisku a tým zabezpečenie stáleho rastu spoločnosti Philadelphia Computers s.r.o.

Pre dosiahnutie týchto cieľov je nevyhnutné využívať moderné metódy marketingu ako podniková analýza, zistenie stavu konkurencie, určenie voľného segmentu trhu a iné dostupné metodiky.

Naša spoločnosť je novým a už úspešným hráčom na Slovenskom trhu s počítačovými zostavami, predajom počítačových komponentov a realizátor počítačových sietí pre malé a stredné podniky. Do obchodného reťazca je od začiatku zaradená ako predajca tovaru konečnému spotrebiteľovi, pričom sa jedná o výrobky renomovaných výrobcov. Dúfame že vypracovanie marketingového plánu nám pomôže nahliadnuť do problematiky reklamy ako spôsobu zvyšovania zisku a zabezpečenie trvalého rastu spoločnosti

Kľúčové slová:

Marketingový plán

marketingový mix

projekt

podnik

ekonomická situácia

zákazník



Obsah:
  • ÚČEL MARKETINGOVÉHO PROJEKTU 3
    1. PROFIL SPOLOČNOSTI 4
    2. SITUAČNÁ ANALÝZA 7
    3. MARKETINGOVÝ MIX A CIELE 29
    4. STRATÉGIA PODNIKU 38
    5. PLÁNY ČINNOSTÍ 40
    6. NEPREDVÍDATEĽNÉ OKOLNOSTI 43
    7. PRÍLOHY 45
    ZÁVER 56

    Grafické prvky:

    obrázok č.1 - organizačná štruktúra 6
    obrázok č.2 - produkt 25
    obrázok č.3 - trojstupňová analýza produktu 27
    obrázok č.4 - porterov model 27
    obrázok č.5 - schéma marketingových cieľov 34

    tabuľka č.1 - ekonomická situácia Rakúska 11
    tabuľka č.2 - prehľad Rakúskych bánk 12
    tabuľka č.3 - základné makroekonom. ukazovatele za posledných 5 rokov 12
    tabuľka č.4 - štruktúra obyvateľstva podľa veku a zamestnania 15
    tabuľka č.5 - vývoj inflácie v Nemecku 15
    tabuľka č.6 - prehľad hospodárskeho vývoja za minulý rok 19
    tabuľka č.7 - základné makroekonom. ukazovatele za posledných 5 rokov 19
    tabuľka č.8 - analýza potrieb a očakávaní zákazníkov 22
    tabuľka č.9 - swot analýza 23
    tabuľka č.10 - marketingové ciele 33
    tabuľka č.11 - Ansoffova matica 39
    tabuľka č. 12 - plán činností 1 40
    tabuľka č. 13 - plán činností 2 41
    tabuľka č. 14 - plán činností 3 42
    graf č.1 - Gantov graf činností 40
    graf č.2 - Gantov graf činností 41
    graf č.3 - Gantov graf činností 42
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko