Marketingový plán - Rozšírenie a modernizácia výroby a zvýšenie konkurencieschopnosti
«»
Prípona
.doc |
Typ
ekonomický plán |
Stiahnuté
2 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
12631 |
Posledná úprava
03.08.2020 |
Zobrazené
1 371 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Tento marketingový plán bol spracovaný pre spoločnosť Ing. Tomáš Hodúr - COM - KLIMA podnikajúcu v oblasti výroby klimatizačných zariadení, vzduchotechnických potrubí a doplnkového sortimentu pre vzduchotechniku za účelom plánovania marketingových aktivít vo fáze rastu spoločnosti. Existujúci odberatelia svojim neustále rastúcim dopytom vytvárajú tlak na zvyšovanie produkcie spoločnosti. Navyše firma vníma viaceré potenciálne odbytové príležitosti na trhu. Tento marketingový plán definuje aktivity, ktoré majú pomôcť spoločnosti zvládnuť fázu rastu. Účelom podnikateľského plánu je spracovať základné predpoklady na ďalší rozvoj spoločnosti na budúci rok a do roku 2012 tak, aby bolo zrejmé, že spoločnosť po inovácii technického zariadenia a jeho inštalácii zlepší svoje postavenie na vnútornom, ale predovšetkým na zahraničnom trhu Európskej únie.
...
Kľúčové slová:
marketing
plán
marketingový plán
rast
rozvoj
rast spoločnosti
rozvoj spoločnosti
rast firmy
rozvoj firmy
situácia
analýza
situačná anazlýza
produkt
SWOT
marketingová komunikácia
Obsah:
- Marketingový plán - „Rozšírenie a modernizácia výroby a zvýšenie konkurencieschopnosti“
Zhrnutie
Situačná analýza
Marketingové ciele
Marketingová stratégia
Plán činností a realizácia
Spôsob hodnotenia marketingového plánu
Nepredvídateľné okolnosti
Finančné ukazovatele
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.