Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT)
«»
Popis:
1. Charakteristika spoločnosti
Predstavenie firmy a jej poslanie
Spoločnosť vznikla v roku 2005 so zámerom vyvíjať a vyrábať doplnky výživy na Slovensku.
Špecializujeme sa na vývoj, výrobu a predaj kvalitných doplnkov výživy určených pre širokú športujúcu verejnosť. V spojení s technológmi, fyziológmi, športovcami a odborníkmi na výživu sme si stanovili cieľ - kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého.
Naše produkty vám pomôžu v dodržiavaní zdravého životného štýlu, dodajú vám potrebné nutričné látky, vitamíny & minerály, zrýchlia regeneráciu a pripravia vás na nové výzvy.
MAX-SPORT:
• Prvý slovenský výrobca proteínových tyčiniek
• Výroba v supermodernej prevádzke spĺňajúcej najvyššie štandardy
• TOP kvalita – vyrobené na Slovensku z najkvalitnejších domácich a európskych surovín
• TOP dodávateľský servis a flexibilita
• Vývoj v spolupráci so športovo diagnostickým centrom SPORT DIAG pre optimálnu funkčnosť
Filozofia MAX SPORT je postavená na troch pilieroch – kvalita, chuť a cena.
Kvalita
Partnerstvo so športovo – diagnostickým centrom SPORT DIAG, ktorých špičkové know-how je využívané pri vývoji nových produktov a aktualizácii tých existujúcich, napomáha k optimálnej funkčnosti výrobkov. Pri výrobe používame najkvalitnejšie slovenské alebo európske suroviny. Naše tyčinky sa vyrábajú v jednej z najmodernejších prevádzok na Slovensku, spĺňajúcej najvyššie štandardy.
...
Kľúčové slová:
max sport
proteinové tyčinky
Swot analýza
analýza konkurencie
marketingový mix
Obsah:
- 1. Charakteristika spoločnosti 3
Predstavenie firmy a jej poslanie 3
Vízia a misia 4
Dosiahnutie cieľa 4
Vybraný zahraničný trh 5
2. Charakteristika Mexika 5
Sviatky a udalosti 15
3. Segmentácia 19
4. Swot analýza 20
5. Infraštruktúra 20
6. Analýza konkurencie 21
7. Konkurenčná výhoda firmy 22
8. Marketingový mix 22
PRODUKT 23
CENA 25
DISTRIBÚCIA 26
KOMUNIKÁCIA 26
9. Štatistické údaje 27
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.