Popis:
Wellness centrum Záhorie ako už z názvu vyplýva bude miestom, kde si zákazníci budú môcť oddýchnuť v prostredí relaxačného centra, ktoré poskytuje oblasť blízko položená hlavnému mestu Bratislavy, zároveň však bude miestom pre klientov, ktorí túžia po súkromí a kľude mimo pulzujúceho života veľkomesta, teda v prostredí malokarpatskej prírody.
Cieľom relaxačného centra bude zaujať a zároveň uspokojiť svojou ponukou služieb potenciálnych klientov, vyhľadávajúcich relaxačné služby z oblasti wellness s možnosťou oddychu i občerstvenia. Taktiež jeho cieľom bude vybudovanie si dobrého mena v oblasti wellnessu i následné upevňovanie a udržanie si pozície na trhu, a to prostredníctvom postupného rozšírenia a skvalitnenia ponúkaných služieb, pre dlhodobé udržanie si klientely, ktorá zabezpečí požadované zisky a zabezpečí i požadovanú návratnosť investícií. Dôležitými pre zabezpečenie celého projektu, je nielen finančná stránka ale i jeho technické i personálne zabezpečenie. Čím lepšie prostredie vytvoríme a zabezpečíme ho po každej stránke, tým väčšia bude spokojnosť zákazníkov, ktorí sa k nám budú radi vracať i všetkých zamestnancov, ktorí budú radi pre nás pracovať.
Kľúčové slová:
marketingovy plan
wellness
Analýza odvetvia
konkurencia
opis podniku