Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový výskum firmy - firma Mahe

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21243
Posledná úprava
20.03.2009
Zobrazené
3 402 x
Autor:
westgof
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom projektu je prakticky využiť teoretické vedomosti z predmetu marketing na mnou zvolenej firme Mahe. Túto firmu som si vybral z dôvodu pôsobenia v meste môjho bydliska, takže som mohol získať mnohé informácie firmy priamo od pracovníkov tejto spoločnosti. V mojej práci je charakterizovaná firma, jej odberatelia, dodávatelia, postavenie na trhu, vplyv dopytu zákazníkov a konkurenčný boj medzi ostatnými firmami pôsobiacimi v rovnakom odvetví. Toto všetko možno skúmať pomocou marketingových nástrojov ako SWOT či STEP analýza, marketingový mix 4P, Porterov model piatich síl. V prílohe sa nachádza aj dotazník pomocou ktorého možno zistiť ako zákazníci reagujú a vnímajú produkty firmy Mahe.

Kľúčové slová:

Marketingový výskum

Marketingový plán



Zdroje:
  • www.mahe.sk
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko