Popis:
Najväčším marketingovým nástrojom Pizzerie Marko, ktorým firma zvyšuje svoju predajnosť, je reklama, firma má svoju internetovú stránku.
Firma nepodceňuje riziká, ktoré so sebou prináša trh. Možnosť vzniku trhového rizika i iných rizík sa snaží naša firma eliminovať alebo úplne odstrániť. Niektorým rizikám však firma nedokáže čeliť. Sú to predovšetkým riziká politické, sociálne a niektoré finančné riziká. Firma má vytvorený systém opatrení, ktorými sa bude v kritických situáciách riadiť.
Čo sa týka vplyvu na životné prostredie, tak zo strany vedenia firmy a jej zamestnancov je snaha, čo najkladnejšie vplývať na životné prostredie, a to používaním ekologických materiálov, ale aj energetických vstupov, a samozrejme separuje odpad.
Cieľový trh: Zákazníkmi budú prevažne podnikatelia, obchodní partneri, rodiny s deťmi a náhodne okoloidúci.
...
Kľúčové slová:
pizzeria
podnikateľský plán
analýza trhu a konkurencie
finančno-ekonomická analýza
Obsah:
- 1.Charakteristika firmy a jej cieľom 10
2. Organizácia a riadenie spoločnosti 11
3. Analýza trhu a konkurencie 14
4. Marketingová stratégia 20
4.1 Výrobková stratégia 20
4.2 Cenová stratégia 20
4.3 Distribučná politika 20
4.4 Komunikačná politika 21
5. Proces poskytovaných služieb 22
5.1 Analýza transformačného procesu 22
5.2 Analýza kapacít 23
6. Materiálové vstupy a energie 23
7. Veľkosť a umiestnenie výrobnej jednotky 24
8.Technicko – technologické zabezpečenie 25
9. Personálny plán 26
9.1 Požiadavky na zamestnancov 26
9.2 Plán mzdových nákladov 27
9.3 Nábor a získavanie pracovníkov 27
10. Implementačný plan 28
11. Analýza rizika 28
11.1 Riziká 29
11.2 Analýza citlivosti rizika 30
12. Finančno-ekonomická analýza 31
13. Návrh záruk projektu 41
14. Dopad investície na životné prostredie 42