Podnikatelský plán - Fitnesscentrum Herkules
Popis:
Dôvodom vzniku firmy bol najmä nedostatok poskytovaných služieb zameraných na športové aktivity ako súčasť zdravého životného štýlu. Fitcentrum by malo byť neodmysliteľnou súčasťou každého mesta, pretože je nie len vhodnou príležitosťou na zlepšenie fyzickej kondície, ale mnohým zákazníkom poskytuje spôsob, akým možno relaxovať a odpútať sa od starostí bežného života
Kľúčové slová:
swot
zákazník
dopyt
cena produktu
ditribucia
marketingový plán
marketimgový mix
finančné hospodárenie
Obsah:
- I. Zámer podnikania
II. Charakteristika produktu a trhu
III. Základné finančné charakteristiky
IV. Finančné požiadavky:
V. SWOT analýza
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.