Podnikateľský plán - hotel Splendid
Popis:
Cieľom vypracovania tohto podnikateľského plánu je naučiť sa správne zostaviť konkrétny manažérsky projekt, štylizovať štruktúru projektu a vytvoriť strategické a krátkodobé ciele podniku. Chcem sa naučiť postup výpočtu miezd zamestnancov aj odborne odhadnúť hospodársky výsledok podniku po rekonštrukcii.
Aktuálnosť témy spočíva v tom, že v súčasnej dobe je jedným z hlavných prostriedkov na získanie financií z externých zdrojov podniku dobre vypracovaný podnikateľský projekt. Vypracovanie podnikateľského zámeru je nanajvýš užitočné „cvičenie“ pre každého manažéra, pretože ho prinúti odpovedať si na množstvo dôležitých otázok a dôkladne si premyslieť, či je daný nápad (či už ide o začínajúci podnik alebo plán rozvoja existujúcej firmy) vôbec realistický a aké sú kritické faktory úspechu.
Podnikateľský zámer poskytuje potenciálnemu investorovi, spoločníkovi alebo veriteľovi nevyhnutné informácie, bez ktorých sa nemôže rozhodovať o financovaní alebo spoluúčasti na projekte.
...
Kľúčové slová:
podnikanie
podnikateľ
podnik
ciele podniku
hodnoty podniku
marketingový plán
služba
trh
SWOT
cena
podnikateľský proces
náklady
tržby
reklama
dane
Obsah:
- 1 ÚVOD 2
2 STRUČNÉ ZHRNUTIE 3
3 POSLANIE, CIELE A HODNOTY PODNIKU 3
3.1 POSLANIE PODNIKU 3
3.2 OSOBNÝ PROFIL PODNIKATEĽA 3
3.2.1 Ciele podniku 4
3.3 HODNOTY PODNIKU 4
4 MARKETINGOVÝ PLÁN 5
4.1 POSKYTOVANÉ SLUŽBY 5
4.2 SEGMENTÁCIA TRHU 6
4.2.1 Hoteloví hostia 6
4.2.2 Reštaurační hostia 7
4.2.3 Zákazníci fitnes 7
4.2.4 Zákazníci obchodu s potravinami 7
4.3 ANALÝZA TRHU 7
4.4 CENOVÁ STRATÉGIA 8
4.5 REKLAMA A PODPORA PREDAJA 8
4.6 SWOT ANALÝZA 9
4.6.1 Strenghts (silné stránky) 9
4.6.2 Weaknesses (slabé stránky) 9
4.6.3 Opportunities (príležitosti) 9
4.6.4 Threats (hrozby) 10
5 PODNIKATEĽSKÝ PROCES 10
5.1 ZÁSOBOVANIE A DODÁVATELIA 10
5.2 PROCES POSKYTOVANIA SLUŽIEB 10
5.3 PREDAJ A MARKETING: 11
5.4 ZAMESTNANCI A ĽUDSKÉ ZDROJE 11
6 FINANČNÝ PLÁN 12
6.1 NÁKLADY 12
6.1.1 Osobné náklady 12
6.1.2 Náklady na tovar 13
6.1.3 Výrobná spotreba materiálu 13
6.1.4 Energia 13
6.1.5 Prevádzková réžia, náklady a služby 13
6.1.6 Dane a poplatky 14
6.1.7 Odpisy 14
6.2 TRŽBY 15
6.2.1 Tržby z obchodnej činnosti 15
6.2.2 Tržby z ubytovacej činnosti 15
6.2.3 Tržby zo stravovacej činnosti 16
6.2.4 Tržby z prevádzky fitnes 16
6.3 EKONOMICKÝ PROJEKT ČINNOSTI 17
7 SPOLOČENSKÝ DOPAD PODNIKU 18
8 ZÁVER 19
9 POUŽITÁ LITERATÚRA 20
Zdroje:
- Beránek J., Kotek P.: Řízení hotelového provozu. GRADA Publishing, ISBN 80-7169-400-2, 1996
- David H. Bangs ml: Prúvodce podnikatelským plánovaním. PRAGMA Praha, 1996
- Hullová,D., Findra,T., Košťan,P.: Projektový manažment. Príprava projektov s použitím metodiky logického rámca. Centrum vzdelávania neziskových organizácií, ISBN 80-969309-7-4, 2005
- Poteet Howard G.: Začíname podnikať: Odborné rady. SGT PLUS Bratislava, ISBN 80-7127-038-5, 1996
- Majtán, M.: Projektový manažment. Bratislava: Ekonóm, 2002.
- Hyndrák,K.: Project 98, 2000 (praktické příklady), GRADA, ISBN 80-247-0366-1, 2002
- Hubner,M.: Príručka manažéra IV - Project Management. TATE International, s.r.o. ISSN 1211-8737, 2005
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.