Podnikateľský plán - Hudobniny
Popis:
Rozsiahly podnikateľský plán firmy distribujúcej hudobný materiál.
Podnikateľskou ideou firmy je s využitím skúseností orientovať sa na uspokojovanie zákazníckych potrieb prostredníctvom veľkodistribúcie hudobníckeho materiálu na vykrytie medzery na trhu. Hlavná orientácia firmy by bola na gitary a príslušenstvo k nim.
Účelom vypracovania podnikateľského plánu je získanie strednodobého úveru vo výške 1 000 000 Sk od VUB. a.s.. Získané prostriedky budú použité na nákup tovaru a rozbehnutie činnosti firmy v Košiciach. Úver bude krytý rodinným domom pána Vaľu.
Firma bude pôsobiť na trhu, ktorý zahŕňa mestá Košice, Trebišov. Prešov, Michalovce a Humenné s tým že sa v blízkej budúcnosti predpokladá expanzia na okolité trhy ( ostatné časti Slovenska a postupne okolité krajiny strednej a východnej Európy).
Základnou marketingovou výhodou firmy bude nielen kvalita ponúkaných služieb, ale hlavne jej cenová politika a taktiež fakt že v tejto oblasti je značný nedostatok tovaru nielen na východnom Slovensku ale v celej strednej a východnej Európe. Tým sa bude firma usilovať zvýšiť svoj podiel na trhu.
Kľúčové slová:
Podnikateľský plán
zámer
ekonómia
základné informácie
konkurencia
trh
marketing
stratégia
Obsah:
- 1. Obsah 3
2. Prehľad základných informácií o firme 4
3. Produkty 8
4. Trh 11
5. Konkurencia 12
6. Marketingová a trhová stratégia 13
7. Umiestnenie podniku 14
8. Finančná časť 16
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.